Tá najkrajšia, najdojímavejšia valentínska reklama ⚽=❤️

Toto je jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páči, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️

Je to už 12 rokov, čo PUMA sponzorovala MS vo futbale v Južnej Afrike s cieľom posilniť povedomie medzi fanúšikmi i zákazníkmi.

Mali však jeden drobný problém.

Mali asi desatinový rozpočet oproti svojej konkurencii, na čele s Nike a Adidas.

Riešenie?

Mesiace vopred, presne na Valentína, zverejnila značka svoju verziu pesničky Trully Madly Deeply od Savage Garden. Romantický song prespievali futbaloví fanúšikovia, takí tí tvrdí chlapi, ktorých by ste rozhodne nechceli stretnúť v tmavej uličke po prehratom zápase.

Celé vo forme chorálov zo štadióna – fakt bizarná kombinácia. 😊

K tomu mohli chlapi svojim priateľkám poslať virtuálnu pohľadnicu, čo pre nich futbal znamená, a prečo nemohli byť lepšími valentínkami v deň zápasu. A mohli tiež natočiť svoje chorálové verzie ľúbostných pesničiek.

Výsledok?

Fungovalo to výborne.

113 miliónov zobrazení v médiách, 15 miliónov videní videa (na rok 2010 obrovské číslo), 65 000 poslaných pohľadníc a 700 videí od fanúšikov z celého sveta. V priebehu týždňa sa zdvojnásobili tržby a na web PUMY prišlo 1,8 milióna návštevníkov.

Vidíte, aj s ďaleko menšími rozpočtami sa dá zahrať veľkolepé divadlo. Také, ktoré si zapamätáte roky. Také, ktoré strhne každého fanúšika.

Žiadne ultra-mikro-cielenie na sociálnych sieťach, frekvencia počtu zobrazení, sila značky či veľkosť rozpočtu na komunikáciu.

Tým najsilnejším faktorom efektívnej reklamy (takej, čo predáva) je kreatíva.

Ani náhodou však nepodceňujte ani silu značky. Máločo sa vám oplatí tak veľmi ako investovanie do nej.

Pekného Valentína všetkým. ️❤️

Filip

ODPORÚČAME VÁM: 

Toto bol jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páčil, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️