Neznáme príbehy úspešných značiek
Už ste sa niekedy zamýšľali, prečo máme denne chodiť 10 000 krokov, zásnubný prsteň býva diamantový (a nie smaragdový alebo rubínový) a Santa Claus je červený?
Prečo IKEA nemá žiadne okná, ale ponúka superlacné jedlá a detský kútik zadarmo?
Prečo mala Pepsi kedysi 6. najväčšiu armádu sveta, Lidl si otvoril reštauráciu a vyprážané kura z KFC je v Japonsku tradičným štedrovečerným jedlom?
Objavte neznáme príbehy 52 úspešných značiek!
Dajte mi, prosím, vedieť, keď bude kniha hotová (a pošlite mi k tomu aj bonusy):


Už viac ako 1,5 roka pilne pracujeme na knihe plnej inšpiratívnych príbehov slávnych a úspešných osobností a firiem ešte pred tým, ako sa stali slávnymi a úspešnými.
Často trh a záujem zo strany zákazníkov neexistovali, v tom horšom prípade ich vynálezy zákazníci dokonca odmietali. Nemali veľa peňazí a vplyvné konexie, o to viac museli mať odvahy a bystrých nápadov.
Knihu plánujeme vydať na jeseň 2023, bude to skvelé čítanie, sľubujeme!
Prihláste sa, a za odmenu získate:
- ako prvý/á všetky aktuálne informácie,
- zľavový kupón, s ktorým si kúpite knihu najlacnejšie ako bude kedy možné,
- exkluzívne zákulisné informácie z tvorby,
- všetky štatistiky a postupy, ako marketéri marketujú knihu, aby bola úspešná,
- možnosť vyhrať pozvánku na krst (počet miest bude obmedzený).
Nezmeškajte možnosť byť súčasťou unikátneho projektu. Spoznajte, ako sa malinké krehké rodinné firmičky stali celosvetovo uznávanými rešpektovanými značkami a sami sa pri tom inšpirujte do svojich životov a kariéry.
Prihláste sa do projektu 52 neznámych príbehov úspešných značiek.