Neznáme príbehy úspešných značiek

Už ste sa niekedy zamýšľali, prečo máme denne chodiť 10 000 krokov, zásnubný prsteň býva diamantový (a nie smaragdový alebo rubínový) a Santa Claus je červený?

Prečo IKEA nemá žiadne okná, ale ponúka superlacné jedlá a detský kútik zadarmo?

Prečo mala Pepsi kedysi 6. najväčšiu armádu sveta, Lidl si otvoril reštauráciu a vyprážané kura z KFC je v Japonsku tradičným štedrovečerným jedlom?

Objavte neznáme príbehy 52 úspešných značiek!

Dajte mi, prosím, vedieť, keď bude kniha hotová (a pošlite mi k tomu aj bonusy):

Už viac ako 1,5 roka pilne pracujeme na knihe plnej inšpiratívnych príbehov slávnych a úspešných osobností a firiem ešte pred tým, ako sa stali slávnymi a úspešnými.

Často trh a záujem zo strany zákazníkov neexistovali, v tom horšom prípade ich vynálezy zákazníci dokonca odmietali. Nemali veľa peňazí a vplyvné konexie, o to viac museli mať odvahy a bystrých nápadov.

Knihu plánujeme vydať na jeseň 2023, bude to skvelé čítanie, sľubujeme!

Prihláste sa, a za odmenu získate:

  • ako prvý/á všetky aktuálne informácie,
  • zľavový kupón, s ktorým si kúpite knihu najlacnejšie ako bude kedy možné,
  • exkluzívne zákulisné informácie z tvorby,
  • všetky štatistiky a postupy, ako marketéri marketujú knihu, aby bola úspešná,
  • možnosť vyhrať pozvánku na krst (počet miest bude obmedzený).

Nezmeškajte možnosť byť súčasťou unikátneho projektu. Spoznajte, ako sa malinké krehké rodinné firmičky stali celosvetovo uznávanými rešpektovanými značkami a sami sa pri tom inšpirujte do svojich životov a kariéry.

Prihláste sa do projektu 52 neznámych príbehov úspešných značiek.

Filip Kuna a Lenka Pavlík Káčerová