Recept na každé ťažké obdobie, keď sa v biznise nedarí a nepredávate

Toto je jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páči, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️

Nech sa páči, tu máte zoznam pár firiem, ktoré vznikli počas kríz, recesií, ťažkých období:

Airbnb

Burger King

CNN

Disney

Dropbox

Electronic Arts

General Electric

General Motors

Groupon

HP

IBM

Instagram

Mailchimp

Microsoft

MTV

Netflix

Slack

Square

Uber

2023 pravdepodobne bude pre väčšinu podnikateľov zaťažkávajúcou skúškou. Vojna, rastúce ceny všetkého, nižšia hodnota peňazí, nedostatok surovín a materiálov. 

Nuž, prezradím vám veľké tajomstvo. NIKTO z nás nemá najmenšiu šancu ovplyvniť, čo sa to deje vo svete. To zjavne nezvládajú ďaleko väčší a mocnejší ľudia ako ja alebo vy. Preto sa ani nemá zmysel príliš tým trápiť.

Čo však môžeme ovplyvniť, každý jeden z nás, je – ako sa k tejto situácii postavíme. Vymenované značky vyššie sú krásnou ukážkou, že existuje alternatíva. Nie ako obeť – idem prepúšťať a zatvárať biznis, ale ako príležitosť – ekonomike sa nedarí, dá sa teraz výhodne investovať čas a peniaze, trh je hladný po nových riešeniach, vyjdem z toho ešte lepšie a silnejšie.

Toto isté môžete spraviť sami pre seba. Ak máte menej, alebo úplný nedostatok práce, o to viac máte priestor na vzdelávanie, skúšanie, získavanie nových zručností. Napríklad začnite o tom, čo vás baví, v čom ste fakt dobrí, tvoriť kvalitný obsah. Vybudujete si silnú osobnú značku a ja vám garantujem, že si vás práca nájde aj sama a zákazníci sa budú predbiehať, aby od vás mohli nakúpiť. 😊

To je prístup, ktorý odporúčam zaujať k situácii všetkým správnym marketérom a obchodníkom. Veď každý správny investor vám povie, že keď všetci predávajú, kupuj!

Dnešná doba tomu extrémne praje. Ešte nikdy predtým sme nežili lepšiu, prosperujúcejšiu dobu. Ešte nikdy predtým ste nemohli od seba z obývačky predávať do celého sveta. Ešte nikdy predtým ste si nemohli vyklikať e-shop alebo predávať neexistujúce produkty v predpredaji cez fundraisingové weby.

Fakt záleží na kvalitnej myšlienke a ešte kvalitnejšej exekúcii, to sa kúpiť nedá (zatiaľ 😊). 

Aby som vás k aktivite svojou trochou inšpiroval, pozrite si najnovšie video o tom, ako si rýchlo a ľahko overíte nápad na nové podnikanie. Toto všetko sú totiž značky, ktoré určite nepoznáte, ale napriek tomu ich všetci používate!

Filip

ODPORÚČAME VÁM: 

Toto bol jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páčil, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️