Prečo dávam 120 000 eur ročne do tvorby obsahu zadarmo? 🤯

Toto je jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páči, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️

Už ste niekedy uvažovali, koľko ma stojí tvorba všetkých tých newslettrov, videí, článkov a príspevkov na sociálnych sieťach?

Čo všetko má tá práca spoločné s mojimi firmami, ktoré to celé sponzorujú?

Veď my robíme také tie obsahové odporúčania pod článkami na prémiových médiách. Ako s tým súvisí Neuromarketing v praxi?

Alebo grafový kurz o najväčších tajomstvách marketingových expertov?

Príspevky o tom, ako vás zoberú do práce vašich snov, o tom, ako nevyhorieť, o motivácii či historických zaujímavostiach?

Alebo time management kurz, zatiaľ najrozsiahlejší materiál, na ktorom sme pracovali?

Nuž vedzte, že len do tvorby a šírenia obsahu zadarmo investujeme sumu presahujúcu 10 000 eur mesačne, t. j. 120 000 eur ročne.

A odpoveď, prečo to robíme, je veľmi jednoduchá:

Všetka tá tvorba a šírenie obsahu súvisí s mojím biznisom presne tak isto ako súvisí zoskok zo stratosféry so sladkou vodou v plechovkách (Red Bullom), hodnotenia top reštaurácií na svete s výrobcom pneumatík (Michelinom), kniha rekordov s pivovarom (Guiness) či Tour de France s vydavateľom novín.

Ste to vy, milí čitatelia.

Tie moje firmy to sponzorujú len preto, že to zaujíma jeho cieľovú skupinu. Vás.

Lebo marketéri všeobecne (= naša cieľovka) riešia nejaké odporúčacie boxy (= náš produkt) rovných 0,00 % svojho času.

Tí najviac najangažovanejší klienti im po všetkých tých rokoch venujú maximálne pár nízkych jednotiek percent svojho času.

Dokonca, pokiaľ nie ste ultra hard-core špecialista PPC SEO performance optimalizér influencer podcaster, tak tipujem že ešte ani Googlu, Facebooku a spol. nevenujete dokopy viac ako 10 –⁠ 20 % svojho času.

Tým pádom, keby som vám hovoril to, čo všetko predávam, tak by ste ma vyhodili ešte by som ani dvere k vám do firmy nestihol otvoriť.

Cez kvalitný obsah získate povedomie, dôveru a reputáciu.

Môžete si „predvariť“ klienta tak, že vám odpíše na e-mail, zdvihne telefón, bude ochotný sa rozprávať. Zároveň si ho edukujete, že bude vedieť, čo ponúkate, akí ste dobrí, bez toho, aby to bolo treba extra vysvetľovať či dokazovať. Ešte aj tie PPCčka, svätý grál všetkých performance marketérov, budete mať lacnejšie a efektívnejšie, keď budete tvoriť, šíriť a analyzovať svoje príspevky.

A pokiaľ máte šikovného obchodníka, kvalitný produkt, za dobrú cenu, tak tie benefity ako dôvod 120-tisícovej investície BOHATO stačia!

Vytvárajte a šírte kvalitný obsah, získajte si pozornosť, dôveru, nájdite fanúšikov a ja vám garantujem, že po ceste vymyslíte 10+ skvelých spôsobov, ako to celé speňažiť.

Budete uzatvárať viac obchodov, bude sa vám viac klientov samo proaktívne ozývať, zlepšia sa vaše konverzné pomery.

V práci vám dajú viac peňazí alebo sa o vás pobijú lovci z iných firiem.

Budú vám platiť, aby ste im konzultovali alebo odprednášali. alebo si budú kupovať vaše kurzy/materiály.

Tak smelo do toho.

Najlepší čas začať bolo pred 10 rokmi. Druhý najlepší čas je dnes.

Držím palce.

Filip

ODPORÚČAME VÁM: 

Toto bol jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páčil, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️