Viete si predstaviť, že by vaša jediná reklamná kampaň by trvala 7 rokov? 

Toto je jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páči, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️

Lebo presne to je prípad Nescafé Gold Blend – 12 dielny ľúbostný príbeh dvoch susedov, ktorých spojila láska ku kvalitnej káve❤️

Aj keď sa nám to môže zdať úsmevné, svojho času (1987 – 93) táto kampaň výrazne zamávala vodami reklamného priemyslu. jednotlivé spoty firma servírovala v 6+ mesačných rozostupoch, niekedy aj dlhšie.

Každý klip končil v napínavom momente. Určite to poznáte, keď pozeráte napínavý film a prerušia vám ho reklamou v tom najlepšom 😁 Odborne sa to tiež nazýva „cliffhanger“ (visieť z útesu).

To spôsobilo, že sa ľudia o príbehu rozprávali, tešili sa na pokračovania, dokonca o nich písali celoštátne médiá. 30 miliónov (!!!) divákov si naladilo premiéru finálneho spotu, čo samozrejme poctivo promovali dni pred jeho uvedením.

A predaje produktu nakoniec po kampani vzrástli o 70%.
 
Naše mozgy neznášajú, keď nám ostane niečo nedokončené. Potrebujeme vedieť koniec príbehu, uzavrieť úlohu, odškrtnúť si to zo zoznamu.

Pre marketérov je to obrovský priestor, ako umnými trikmi zvýšiť povedomie, hodnotu i predaje.
 
Ale o tom si napíšeme niekedy nabudúce …

Filip

ODPORÚČAME VÁM: 

Toto bol jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páčil, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️