Najškaredší web na internete

Toto je jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páči, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️

Aj dnešný skutočný príbeh je ukážkou, že nech je vaša reklama akákoľvek kreatívna, stále ju musíte distribuovať, stále potrebujete byť v médiách, stále sa o vás musí svet dozvedieť.

Na distribúciu vašich posolstiev v online svete, jednoducho, rýchlo a efektívne, využite odporúčacie okná Engerio. #reklama

Už ste niekedy rozmýšľali, ktorý web na internete je najškaredší?

Síce neexistuje oficiálny rebríček, ale keby existoval, tak predajca áut Lingscars.com (Lingovej autá) by bol na zozname vysoko.

Takto vyzerá, čo poviete?

Na stránke majú veľa pohyblivých obrázkov, autodráhu alebo karaoke. Na najčastejšie otázky zákazníkov odpovedá letuška, v záchrannej veste, pred skupinkou hádajúcich sa pasažierov. Počas prehliadania vám hrá hudbička z akčných filmov 80. alebo 90. rokov.

No a okrem toho tam nájdete ešte ponuku áut. 🙂 Tá stránka vyzerá tak zle, že ju mnohí majú len za paródiu.

Ale!

Keď prehryznete úvodnú nedôveru, zistíte, že majú širokú ponuku, super ceny a aj zákaznícky servis.

Chvália sa 1500+ recenziami od spokojných zákazníkov, vtipne reagujú na tie negatívne, na hodnotiacej stránke Trustpilot majú 4,8 hviezdičky.

Ling, zakladateľka, majiteľka a maskot firmy, sa preslávila napríklad aj tým, že si namiesto billboardu objednala nákladiak s raketou a odpaľovacou rampou a zaparkovala ho pri diaľnici.

Tak, aby ho videli všetci, vrátane novinárov a médií, veľa sa o tom hovorilo.

Poprípade, že sama jazdí v centre Newcastlu na obrnenom aute s kanónom.

Skrátka „buď iný“ level 10 000.

No, a viete čo?

Ani to nie je náhoda, ani nebola zaočkovaná proti vkusu.

Tá sebavedomá Číňanka vraj úmyselne chcela vytvoriť najškaredší web a najbizarnejšiu komunikáciu na svete.

A to jej prinieslo VEĽA pozornosti zadarmo, vrátane takých ako BBC, The Sun či Independent. Uchádzala sa aj o peniaze v investorskej súťaži Dragons Den, anglickej verzii našej Jamy Levovej, dostala ponuku, a odmietla ju. 🙂

Skrátka, čokoľvek, čo robila, snažila sa ľudí prekvapiť, vyrušiť, šokovať. Tie milióny divákov by to asi nepovedali, mali ju za bláznivú Číňanku, ale ona je skvelá marketérka. A ako všetci skvelí marketéri veľmi dobre si uvedomuje, že keď máte na trhu fakt veľa veľa konkurencie (iných lízingoviek), ktoré ponúkajú tú istú komoditu (lízing na autá), tak musíte skrátka vedieť vyniknúť.

Číselne vyjadrené, vďaka tomu všetkému jej na web chodilo 1 milión návštev ročne. 

Ak aj vy, vaše firmy predávate to isté, čo milión ďalších konkurentov – jablká, toaletný papier, zubné pasty, ubytovanie, reštauračné služby, kaderníctva, no chápete, komodity, potom si priam musíte pozrieť naše video o tom, prečo si Marilyn Monroe vždy všetci všimli?

A aby som nezabudol, viete, ako to s tými Lingovej autami dopadlo?

V roku 2016 bola najväčším nezávislým predajcom áut v UK, „lízovala“ autá za 85+ miliónov libier ročne. To nie je zlé na babu, ktorá len 18 rokov predtým prišla do krajiny s ničím, bez kontaktov alebo znalosti jazyka, a v obývačke si založila biznis.

Nuž, nesúď knihu podľa obalu.

Filip

ODPORÚČAME VÁM: 

Toto bol jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páčil, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️