Kvalitný obsah urobí s vašimi predajmi divy!

Toto je jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páči, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️

Počuli ste už o The Queen’s Gambit, jednom z najlepšie hodnotených seriálov na Netflixe?

Je o hráčke šachu, ktorá rieši svoje závislosti a tragédiu v rodine a popri tom to dotiahne do zápasu o titul svetového šampióna.

Mnohým príde šach ako nudná a pomalá hra. Preto aj samotný Netflix prekvapil obrovský úspech, ktorý nový seriál zožal.

Len za prvý mesiac si ho pozrelo 62 miliónov domácností, v 63 krajinách sa stal jednotkou a celkovo je to najsledovanejšia miniséria v histórii.

No a teraz otázka: čo to znamená pre šach samotný?

Tak sa na to pozrime:
– podľa vyhľadávaní v Google sa šach dostal na svoje historické maximum,
– registrácie na chess.com narástli štvornásobne → z 280 000 v mesiaci pred premiérou na 1 milión za mesiac po,
zo 7 – 8 000 denne na 40 000 denne,
– vyhľadávania šachových setov na eBayi narástli 2,5-násobne,
– The Queen’s Gambit, pôvodný román, sa stal bestsellerom podľa Amazonu či New York Times, 37 rokov po jeho vydaní. 🙂

Podobnú slávu si užila napríklad aj tematika Černobyľu po zverejnení seriálu na HBO (budem sa tomu venovať niekedy nabudúce), Chevrolet Camaro po tom, čo prišli na svet Transformeri, Vans teniskám zase pomohol Squid Game. Napadajú vám nejaké ďalšie takéto príklady? (Ak mi pošlete zaujímavý tip, rád o tom napíšem v niektorom z budúcich príspevkov.)

Môžete nejako ovplyvniť, aby ste práve vy boli tým vybraným produktom v ďalšom megahite, ktorý zvirálnie a tržby vám narastú o milióny percent?

Absolútne vôbec. Alebo teda, je to takmer nemožné. 🙂

Tak potom, prečo to posielam?

Aby ste videli, čo všetko dokáže urobiť mega kvalitný obsah s vašimi predajmi.

A to už teda rozhodne ovplyvniť viete. Aj napríklad tým, že budete poctivo čítať tieto newslettre či si urobíte cvičenia v ebooku Content marketingová stratégia: Krok za krokom.

Pekný deň.

Filip

ODPORÚČAME VÁM: 

Toto bol jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páčil, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️