Tajná ingrediencia slávnych ľudí
Toto je jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.
Ak sa vám páči, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️
Chcete naplno využiť svoj potenciál, omnoho viac zarábať, byť slávni?
Tak to je jednoduché – nerobte si všetko sami, SPOLUPRACUJTE!
A nepoznám lepší príklad, krajšiu ukážku, ako príbeh dvoch cudzincov, istého Bernarda Taupina a Reginalda Dwighta. Ešte to asi netušíte, ale som si istý, že jedného z nich poznáte.
Bernard sa narodil na farme, choval sliepky a predával vajíčka. Žil v extra jednoduchých pomeroch, bez elektriky, tečúcej vody a splachovacieho záchoda.
Už keď mal 15 rokov odišiel zo školy, zamestnal sa v miestnych novinách a vo voľnom čase písal básne, veľa básničiek.
Jedného dňa v roku 1967 zbadal novinový inzerát, v ktorom hudobné vydavateľstvo hľadalo autorov piesní. A tak naplnil obálku svojimi básničkami a poslal im ju.
Reginald bol od malička iný – mimoriadne talentovaný. Už ako trojročný bol schopný vypočuť si pesničku a na prvú ju zahrať na klavíri. Ako jedenásťročný získal štipendium a prijali ho na jedno z najstarších a najrešpektovanejších konzervatórií v krajine. Mal aj vlastnú kapelu, ale úplne najviac zo všetkého chcel skladať piesne pre iných spevákov. A práve preto sa prihlásil na ten istý inzerát aj on.
Ten inzerent, to hudobné vydavateľstvo videlo v „Regovi“ potenciál a chcelo, aby zložil pár pesničiek pre ich spevákov.
Avšak on mal problém: vôbec, ale vôbec mu nešli texty, písanie slov. A tak mu chlap z vydavateľstva vybral z kopy reagujúcich záujemcov náhodnú, stále zalepenú obálku, aby použil texty z nej. A práve v nej boli Bernardove básničky.
Reg si ju otvoril, prečítal, texty sa mu páčili. A tak k nim zložil melódiu a poštou poslal Taupinovi.
Pol roka mali takýto „vzťah na diaľku“. Spoločne tvorili pesničky pre iných hudobníkov, ale ani raz sa za tú dobu osobne nestretli.
Až nakoniec nastal ten moment, kedy si povedali, že sa vydajú vlastnou, spoločnou cestou. Už neskladali pre druhých, už tie piesne začal Dwight sám spievať.
A ja sa stavím o výplatu, že ste aspoň jednu z nich už niekedy počuli. V roku 1972 si totiž Reginald Dwight zmenil meno na Elton John a stal sa jedným z najslávnejších a najúspešnejších žijúcich spevákov.

Za svoju kariéru duo predalo 255 miliónov albumov, získali 35 zlatých a 25 platinových albumov, vydali 40 po sebe idúcich US Top 40 hitov. Ich Candle in the Wind z roku 1997 sa stal tým najpredávanejším singlom všetkých čias, 33 miliónov kópií predali.
No a viete čo?
Elton s Bernardom dodnes žijú v iných mestách, na odlišných kontinentoch. A dodnes, aj o viac ako 50 rokov neskôr, spolupracujú. 🙂
A to len vďaka náhode, že zareagovali na ten istý inzerát, že ten vydavateľ z kopy vybral práve Taupina.
Nech je Elton John inšpiráciou všetkým nádejným tvorcom, ktorí majú tú svoju superschopnosť, ale nejdú im texty, prípadne to môže byť strihanie, kamerovanie, grafika, editácia, technické znalosti… čokoľvek, čo vám momentálne prekáža v tom, aby ste začali. Vy všetci choďte a začnite hľadať svojho Bernarda Taupina!
Pretože práve taká spolupráca, že nakombinujete svoj talent so schopnosťami iných, je tá najistejšia cesta, ako naplno využijete svoj potenciál, vystrelíte do výšin, zarobíte veľa peňazí.
Ak neviete, kde hľadať, potom sa isto prihláste do našej Tvorcovskej komunity uKunu, už tam talentovaných tvorkýň a tvorcov máme viac ako 400. Naviac, ak sa stihnete pridať do konca tohto mesiaca, potom ušetríte, lebo od budúceho roka ceny zvyšujeme z 10 na 15 eur, ale vám ostane tá pôvodná.
A ak tú svoju spriaznenú dušu už máte, potom vám prajem, aby ste si ju udržali (a prepošlite jej tento e-mail, nech vie, že to tak cítite! :))
—
Také kvalitné pesničky, aké vytvorili Elton John s Bernardom Taupinom vám nevymyslíme, prepáčte.
Ale keď už ten svoj obsah alebo reklamu budete mať, tak vám zabezpečíme, že ju uvidí 74 % používateľov internetu. Jednoducho, rýchlo a efektívne, na veľkých a prestížnych slovenských médiách. Stačí poslať jediný e-mail. Ozvite sa nám do Engerio. #reklama
Filip
ODPORÚČAME VÁM:
Toto bol jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.
Ak sa vám páčil, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️