Povedz mi a zabudnem, ukáž mi a možno si zapamätám, zapoj ma a ja sa naučím 🧙‍♂️

Toto je jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páči, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️

Ten najlepší obsah, ktorý môžete v rámci content marketingu tvoriť, sú rozhodne všetky formy hier, súťaží alebo aplikácií.

Krásnym príkladom je nepochybne aplikácia pre kefky od Phillipsu – Sonicare for kids.

Hráč má vlastného tamagočiho, o ktorého sa stará, oblieka ho, kŕmi a čistí mu zuby. 🙂

Vylepšenia v hre si deti nekupujú, ale dostávajú ich ako odmenu za umytie zubov. Cez bluetooth spárujete telefón s kefkou a aplikácia deti zároveň pekne naviguje, aby si očistili všetky baktérie.

Rodič je spokojný, že má dieťa umyté zuby, zvládne to samé a neodvráva pri tom.

Dieťa je zase spokojné, lebo je to zábava a ešte za snahu dostane aj odmenu.

A Phillips – ten sa odlíšil, ponúkol pridanú hodnotu a predal. 💰

Vtipné je to aj z pohľadu biznisu.

Kým konkurenčné náhradné hlavice od Oral B (tiež známa značka) ešte aj s motívom rozprávky Ľadové kráľovstvo, ale bez hry, stoja cca 3,50 €/kus, Phillips stojí dvojnásobok.

Čokoľvek dokážete gamifikovať, dokonca aj klasické B2B služby. Vďaka hre dokážete naučiť zákazníkov lepšie používať vaše produkty. Napríklad náš kvíz, ktorý preverí vaše schopnosti písať pútavé titulky, patrí zo všetkých tých vytvorených materiálov k najobľúbenejším.

Zaujímavé je, že napriek tomu všetkému je len minimum kampaní a obsahu, ktoré sú takéto zábavné, súťažné a hravé. Nízke jednotky percent. Teda hovorím o našej sieti Strossle, ale pri tom počte kampaní, ktoré nám odbehnú, sa stavím, že to tak platí vo všeobecnosti.

Akoby sa tí dospelí už nechceli alebo zabudli hrať.

Hry sú skvelý tip, hodená rukavica, ako sa odlíšiť od konkurencie, zaujať zákazníkov a predať im. Stačí ju zodvihnúť.

Keď sme už pri tom, skúšali ste našu najnovšiu kartovú hru Neuromarketing v praxi? Aj na nej uvidíte, že gamifikovať sa dá úplne všetko, ešte aj marketingové blogové články. 😊

Ako herné prvky by ste pri predaji dokázali využiť vy?

Filip

ODPORÚČAME VÁM: 

Toto bol jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páčil, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️