Namakanejší content marketing by ste hľadali len ťažko 🥇

TVOJA PRAVIDELNÁ PORCIA MARKETINGOVÝCH INŠPIRÁCIÍ

Newsletter 2x týždenne priamo do tvojej e-mailovej schránky ❤️

Aha, škrečok šoféruje kamión!

Určite sa zhodneme, že Volvo nie je najviac sexy značka zo všetkých áut.

Nejazdí na ňom ani James Bond, ani Avengeri, ani sa nemení na gigantického Transformera. Ba dokonca ani sexy upír Edward z Twilight ságy ten imidž nezmenil, keď na svojej C30 nič iné nerobil len zachraňoval milovanú Bellu. (Dámy, napíšte mi, prosím, ak si myslíte opak. 😊)

Bezpečnosť nie je skrátka taká cool.

A napriek tomu všetkému zo všetkých auto-moto značiek neexistuje nikto, kto by mal viac zvládnutý content marketing ako práve Volvo. A ešte k tomu ich B2B divízia s nákladiakmi.🤯

Tieto nákladiaky totiž dlhodobo podporujú nie cez reči, ale činy.

Najznámejší je epický split Van Damma, isto ste ho videli. Avšak krásnych príkladov majú ďaleko viac. Ako keď prešli ponad hlavu v zemi zakopaného mechanika, keď balerína prekráčala na slackline medzi dvoma idúcimi autami, alebo keď ukazovali, aké silné háky používajú.

V neposlednom rade aj škrečok, ktorý z hlbokého kaňonu bezpečne vykormidluje kamión.

Keď si niekedy budete hovoriť, že máte nesexy, ťažko predateľný B2B produkt, spomeňte si na Volvo.

Content marketing je vhodný pre každého, kto má čo povedať svojim zákazníkom. Aj keby ste vyrábali mixéry, kombajny či betónové škridle na strechu.

Sám viem, o čom hovorím. Keď sme v Strossle začínali, na e-maily nám nereagovali, stretnutia odmietali, nikto nemal čas.

Vďaka zaujímavému obsahu, šikovným kolegom a kvalitnému produktu sme na týchto základoch postavili celú našu firmu.

To je druhé dôležité posolstvo dnešného dňa a posledného videa. Marketing NIE JE reklama.

Prajem vám, aby ste to vo svojich firmách aj vy tak mali.

Filip

ODPORÚČAME VÁM: 

TVOJA PRAVIDELNÁ PORCIA MARKETINGOVÝCH INŠPIRÁCIÍ

Newsletter 2x týždenne priamo do tvojej e-mailovej schránky ❤️