Najdôležitejší príbeh, aký si máte prečítať
Toto je jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.
Ak sa vám páči, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️
Milé čitateľky, milí čitatelia,
za uplynulé roky som vám poslal už stovky skutočných príbehov úspešných firiem. Odhalil som všetky tie tajomstvá a čary, čo robili malé a neznáme značky ešte pred tým, ako sa stali veľkými a známymi.
Akurát jednu superdôležitú poznámku som vám k nim zabudol doplniť. Viete, také tie podmienky používania, malým písmom dole pod čiarou.
Že VŽDY, keď budete čítať nejaký z mojich príbehov, našu knihu, alebo keď zoberiete do ruky mobil a pustíte si sociálne siete, správy, iné médiá… vždy vtedy pamätajte, že „len“ čítate príbeh niekoho iného.
Že vždy, keď sa budete zapájať do diskusií o tom, čo ktorý politik povedal, alebo ako je všetko drahšie, alebo ako hrozne váš futbalový tím hral ten zápas… vždy vtedy pamätajte, že pálite energiu na veciach, ktoré takmer nijako neovplyvníte.
A presne toto všetko je ten čas, ktorý nevenujete tomu, aby ste tvorili a písali SVOJ vlastný príbeh, budovali SVOJU budúcnosť, pracovali na napĺňaní SVOJICH snov.
Chápem, že je potrebné sa inšpirovať, že je nutné byť informovaný, a že je treba vedieť si aj oddýchnuť, zabaviť sa.
Ale zároveň veľmi dobre viem, ako natáčame všetky naše videá.
Viem, ako sú navrhnuté všetky médiá, všetky algoritmy sociálnych sietí.
A poznám aj ten dôvod, prečo IKEA nemá žiadne okná, prečo na stenách nemá funkčné hodiny, prečo ponúka lacné jedlo, presne ako v kasínach!
To všetko je nadizajnované tak, aby pohltilo všetok váš voľný čas, aby ste skonzumovali čo najviac, ideálne odtiaľ ani nikdy neodišli (inak na vás nezarobia).
Skrátka, že medzi tým informovaním sa a oddychom verzus neefektívnym pálením času je veľmi tenká, tenulinká čiara.
Oveľa menej pasívne konzumujte, oveľa viac aktívne tvorte, inšpirujte, vzdelávajte, zabávajte svet okolo seba.
Ten najdôležitejší príbeh, aký si budete chcieť prečítať na konci svojho života je totiž ten váš vlastný.
Zároveň som si istý, že ho budú čítať aj vaše deti, ich deti, a ich deti… Ešte dlho dlho po tom, čo tu vy už dávno nebudete.
Tak nech je to parádne čítanie, kurnik šopa! 🙂
–
Práve preto vám ako na tanieri naservírované ponúkam všetky moje vedomosti a skúsenosti, ako tvoriť parádny obsah. Na YouTube som akurát prezradil to moje najväčšie tajomstvo, vďaka ktorému dokážem tak plynulo a k veci rozprávať vo všetkých mojich videách.
A práve preto by som vám chcel hodiť rukavicu a naposledy vás pozvať do našej 30-dňovej tvorcovskej výzvy z 0 na virál.
Na čo ešte čakáte?
Choďte napísať svoj vlastný príbeh!
Filip
ODPORÚČAME VÁM:
Toto bol jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.
Ak sa vám páčil, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️