Michelinská reštaurácia, v ktorej sa môžete zadarmo najesť
Toto je jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.
Ak sa vám páči, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️
Ak máte radi indickú kuchyňu, určite sa zastavte v Dishoom. Je to sieť deviatich tematických reštaurácií vo Veľkej Británii. Jedlo chutné, ceny normálne a rady dlhé.
Odhliadnime od toho, že na Tripadvisori a Googli majú spolu viac ako 90 TISÍC (!!!) recenzií s priemerným hodnotením 4,6 hviezdičky a už 10 rokov sú súčasťou Michelin´s Guide. To nie je náhoda, to by si mal každý prevádzkar reštaurácie naštudovať.
Dnes nás však budú zaujímať niečím iným – unikátnou hrou, ktorú si tam môžete zahrať. Volá sa „Matka“, čo v Indii znamená hrniec alebo pohár.
Hodíte si kockou a keď trafíte 6-ku, máte celé jedlo na účet podniku. Celé, zadarmo, bez srandy, bez drobných poznámok pod čiarou.
Matematicky vyjadrené, dávajú vám 16 % zľavu.
Ale ten pocit, to napätie, kým si hodíte a čakáte, to sa vyčísliť nedá. Vtedy na vlastnej koži pocítite, aký návykový dokáže gambling byť.
Okrem zážitku, ktorý prinesú zákazníkom, má z toho Dishoom ešte ďalšie benefity:
- Keď viete, že máte možnosť mať všetko zadarmo, riskujete viac, objednáte si viac.
- Zákazníci sa vám pravidelnejšie vracajú, lebo veď „posledných päťkrát som nevyhral, tak teraz už musím“. Pritom Vaše šancu na výhru sú stále rovnaké, stále je to 1 ku 6.
- Reklama zadarmo = keď vyhrajú, tak sa všetkým kamarátom a rodine pochvália, že mali jedlo zadarmo, taký výnimočný moment to býva. Na druhej strane koľkokrát sa vy pochválite známym, že „bol som sa najesť a dali mi zľavu“? Alebo ešte lepšie, koľkokrát z toho natočíte virálne video so stovkami tisícov pozretiami?
- Reštaurácia akciu ponúka iba od pondelka do piatku, pred 18.00 h večer. Super spôsob, ako vyplniť „hluché“ miesta.
Jednoducho to nosí veľa publicity a zarába veľa peňazí.
Dám vám teda supertajný tip: súťaže, hry, kvízy. Ľudia ich milujú.
Sú jednou z najlepších, najpútavejších foriem obsahu.
Na druhej strane z tisícov rozličných kreatív, ktoré nám v našej reklamnej sieti každoročne odbehnú, je len minimum z nich práve tohto formátu.
Akoby všetci tí starí marketéri vyrástli a zabudli byť deťmi, zabudli, že ľudia sa odmalička radi hrajú a zabávajú. Pritom už rímski cisári veľmi dobre vedeli, že máte dať „ľuďom chlieb a hry a oni vás budú milovať“.
Mám teda pre vás úlohu: zamyslite sa, ako by ste vy dokázali premeniť svoju komunikáciu na hru, kvíz, test, zábavu?
A rovno nech idem príkladom, pozrite si naše najnovšie video, otestuje sa vo veľkom kvíze značiek. Ukážem vám 50 produktov, symbolov, zvučiek, maskotov, farieb a vy máte pár sekúnd, aby ste uhádli, čo je to za značku.
Som zvedavý, koľko bodov nahráte, pošlite mi potom odpoveď na túto správu.
Príjemnú zábavu prajem.
Filip
ODPORÚČAME VÁM:
Toto bol jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.
Ak sa vám páčil, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️