Tá najšialenejšia vec v živote Kim Kardashian

Toto je jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páči, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️

Asi si to nepamätáte, veď koho by to tu zaujímalo, ale americké médiá toho boli plné! 

V marci 2012 svetoznáma celebrita Kim Kardashian uvádzala na trh svoju novú značku parfémov. True Reflection, v preklade „Pravdivý odraz“, sa tá voňavka volala.

Ako Kim stála na červenom koberci a odpovedala na otázky zvedavých novinárov, zrazu k nej pristúpila neznáma žena a Kardashianku celú posypala múkou. Protestovala tak proti zabíjaniu nevinných zvieratiek, ktorých kožušina sa používala pri výrobe oblečenia (to tiež Kardashianka predávala).

Viete si predstaviť to haló, tie fotky, tie výstupy v každom jednom bulvárnom médiu, na sociálnych sieťach.

Jej sestra Kourtney sa pred miiliónmi sledovateľov na sociálnych sieťach rozčuľovala, že chce fakt odvahu toto spraviť na charitatívnom večierku, ktorého cieľom je pomáhať iným ženám.

Samotná Kim povedala, že to bola tá najšialenejšia, najnečakanejšia, najčudesnejšia vec, ktorá sa jej kedy stala.

Ale zároveň ju očití svedkovia v rozhovoroch v bulvári chválili, ako skvele to zvládla, s noblesou a štýlovo: „Bola taká pokojná! Je impozantné, aká pokojná a priateľská ostala.“

Nuž, viete čo?

V rozhovore o 10 rokov neskôr povedal jej dlhoročný PR manažér, že to celé bolo narafičené, zorganizované!

Kim aj so svojím tímom vraj vedela, že tam bude veľa novinárov, že to bude zaujímavé, že keby mali nejaký fakt parádny kontroverzný príbeh, tak to aj skvele odpromuje voňavku a aj to do kasičky donesie veľa euríčiek. „Všetci budú hovoriť o mojom parfume, všetci si ho kúpia!“

Tak to sami vidíte, ten naozajstný „pravdivý odraz“ sveta sociálnych sietí, influencerov, ale aj marketingu.

Taká „šialená“ a „nečakaná“ je väčšina života všetkých tých, ktorým závidíme slniečko a dúhu, dokonalé instagramové telá, večierky a dovolenky… Ešte aj tá tráva je v tej ich časti internetu akási zelenšia!

Dávajte si veľký pozor na to, čo vidíte na sociálnych sieťach a v médiách.

Dávajte si veľký pozor, koho sledujete, komu veríte, koho pustíte do svojej mysle, akými myšlienkami sa nechávate tak ľahko ovplyvňovať.

Vyhoďte a zablokujte úplne všetkých ľudí, sociálne siete i portály, ktoré vám spôsobujú akékoľvek zlé pocity, náladu, že vám stále niečo uniká a nestíhate, a preto musíte ešte viac zabrať.

No a, samozrejme, sami choďte príkladom, a robte čestnú, poctivú reklamu.

V nesprávnych rukách dokáže totiž tak manipulovať, až neuveríte. V Číne to veľmi dobre poznajú, tam kedysi vďaka skvele exekuovanej kampani urobili z chudáka vrabca nepriateľa číslo 1. To, čo sa udialo potom, koľko ľudí za to zaplatilo, to je až neuveriteľné.

Reklama je skrátka veľmi dobrý sluha, ale ešte horší pán.

Majte sa na pozore.

Síce vidím, ako veľmi to krátkodobo vplýva na biznis (nie pozitívne), aj tak si v Engeriu zakladáme na prostredí bezpečnom pre všetkých inzerentov, tzv. brand safety.

Práve preto sa vaša reklama u nás nemôže zobrazovať vedľa žiadnych zázračných chudnúcich piluliek či iných očividných nezmysloch. Nemáme ich.

Za to z jedného miesta, jednoducho a rýchlo, dokážete osloviť takmer ¾ internetových používateľov práve v momente, keď budú objavovať nový obsah, tie vaše posolstvá! Ozvite sa. #reklama

 

Filip

ODPORÚČAME VÁM: 

Toto bol jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páčil, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️