čo myslíte, oplatí sa značkám spolupracovať s veľkými tvorcami obsahu, nech používajú ich výrobky?

Toto je jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páči, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️

Opýtajte sa Birkenstocku, známeho výrobcu sandál.

Tomu sa podaril úlovok, keď sa rovno dostal do deja Barbie, najväčšieho kinohitu tohto leta od Mattelu a Warner Bros.

V ňom sa herečka rozhoduje, či chce žiť vo fejkovom svete (reprezentovanom topánkami na vysokých opätkoch), alebo chce poznať naozajstný život, toho reprezentovaným pohodlnými Birkenstock sandálami.

Kto ste film nevideli, tak to bola taká paródia na červenú a modrú pilulku z Matrixu.

Hlavná hrdinka priniesla rozuzlenie na samotnom konci, keď si opätky za sandále .. a tento moment stačil na to, aby sa zákazníci narhnuli do obchodov a v húfoch Birkenstocky, a zvlášť model, ktorý Barbie používala, vykúpili. 120 dolárov za kus.
 
Len sa zamyslite – keď takto dokáže s predajom produktu pohnúť pár scén, čo potom celý film spravil s predajom Barbie bábik?

Každopádne nudná nesexy značka s takmer 250 ročnou históriou, ktoré už 60 rokov predáva škaredé, ale pohodlné sandále, sa zrazu stala mimoriadne atraktívnou pre úplne nový segment – mladú generáciu.

Teda presne tú, ktorá ortopedické pomôcky ignoruje pokiaľ nie sú cool a trendy,
len to jej vraj prinieslo nárast tržieb v desiatkach percent.

Firma však zároveň získala perfektnú reklamu v čase, keď sa chystala vstúpiť na burzu.
a kombinácia všetkého – známej značky, histórie, kvalitného produktu a reklamného ošiaľu jej pred pár dňami priniesla valuáciu viac ako 7,5 miliardy dolárov 😊

Takže áno, určite sa im to oplatilo.

No a čo vám týmto všetkým chcem dokázať?

Že môžete nejako ovplyvniť, aby ste práve vy boli tým vybraným produktom v ďalšom megahite, ktorý zvirálnie a tržby vám narastú o milióny percent?

Absolútne vôbec.

Chcem aby ste videli, čo všetko dokáže urobiť hodnotný zaujímavý obsah s vašimi predajmi.
a to už teda rozhodne ovplyvniť viete. 👍
 

Filip

ODPORÚČAME VÁM: 

Toto bol jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páčil, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️