Vidím svetlo na konci tunela. Hádam to nie je vlak 😊

Newsletter o tom o tom, ako budujeme miliónovú firmu Addmention.
Vhodné pre startuperov, marketérov a všetkých, ktorých baví podnikanie.

Will Smith. Bože, ako ja tohto chlapíka zbožňujem.

Ale nie je to tým, že je to úspešný spevák a herec.

A nie je to ani tým, ako sa snažil ochrániť svoju manželku na Oscaroch.

Nie, nič z toho.

Je to v prvom rade skvelý motivačný rečník (tušili ste to)? Osobne si ho pustím vždy, keď sa niečo nepodarí, som smutný a potrebujem nakopnúť. (Aké triky používate na nakopnutie vy? Dajte mi, prosím, vedieť).

Najlepší Willov príbeh, ktorý poznám už hádam aj naspamäť, je zážitok z detstva, ktorý sa stal jemu a jeho bratovi.

Ich prísny tatko z nejakého neznámeho dôvodu zbúral stenu a dal im nanovo postaviť nový, 5 metrov vysoký a 10 metrov široký múr (chalani mali v tom čase 12 a 10 rokov!).

Malí Will a Harry museli vykopať 2 metrovú jamu pre základy, rukami miešali betón, prenášali ťažké tehly… Na prvý pohľad priam nesplniteľná úloha.

Ale prešiel rok a pol, každodenne makali po škole, a tú stenu fakt postavili.

Z toho vzišlo Willove ponaučenie, ktorým sa inšpiroval po zvyšok svojej úspešnej kariéry. Že si nepovedal: „Postavím ten najlepší, najúžasnejší múr na tomto svete.“ Zvlášť v dnešnej dobe sa nedá určiť, čo bude o rok, nieto ešte o 10 či 20.

Malý Will si radšej povedal, že tú najbližšiu tehlu položí najlepšie, ako sa len tehla položiť dá. Tak dobre, že na celom svete nebude žiadna iná tehla lepšie položená. 😊

A to je aj hlavná pointa dnešného vydania newslettra. Tajomstvo úspechu nie je vo vízii, ktorú na začiatku často len ťažko vidíte. Tajomstvo je v denno-dennej exekúcii.

My sa v Addmention snažíme prešliapať cestičku džungľou a priniesť na trh úplne nepoznaný a nevídaný produkt (zmienky v redakčných článkoch prestížnych médií).

Ale je to taká zarastená trasa, toľko problémov výziev musíme riešiť (pravidelne vám o nich píšem), že si viem veľmi dobre predstaviť toho malého Willa, ako pozerá na tú 2-metrovú prázdnu jamu a hovorí si, že to sa mu nikdy nepodarí.

O to viac ma teší, že sa nám daria prvé lastovičky. Máme prvých platiacich klientov, získavame prvé spätné väzby, ktoré nám pomáhajú v ďalšom smerovaní a vývoji Addmention.

Konkrétne hovorím o prvej prípadovej štúdii na Topky.sk. Ich šéfredaktor bol na úvodnom stretnutí pomerne skeptický k celej myšlienke. „Nijakí klienti nám nebudú zasahovať do redakčného obsahu, nám sa to nehodí,“ vravel mi.

Ale našiel sa klient, Transparex.sk, čo si predstavte ako menej známy Finstat. Klient povedal, že keď bude vhodná téma, v ktorej by sa dali využiť grafy z ich portálu, radi vyskúšajú.

Prešli dva týždne a našla sa vhodná téma, kde sa redaktorovi údaje z Transparexu vyslovene hodili, pretože dodal čitateľom informatívne bohatší článok.

Ten mal nakoniec viac ako 50 000 otvorení a pri prepočte na jedného čitateľa to stálo 0,006 centa. 6 tisícin jedného centa. To máte 167 čitateľov za 1 euro. Mega čísla. Redakčný obsah, ktorý médiá tlačia na svoje najlepšie pozície, má skrátka obrovský potenciál.

Klient je veľmi spokojný a už aj riešime možnosti ďalšej spolupráce.

Samozrejme, máme ešte 1000 vecí na zlepšenie, ale ideme pekne postupne, tehlu po tehle. 😊

A ak by ste mali záujem vyskúšať si Addmention aj vy, pozrite si zoznam aktuálnych tém, alebo mi odpovedzte na tento e-mail. Budem sa tešiť. 👍

Pekný deň.

Filip

ODPORÚČAME VÁM: 

TVOJA PRAVIDELNÁ PORCIA MARKETINGOVÝCH INŠPIRÁCIÍ

Newsletter o tom o tom, ako budujeme miliónovú firmu Addmention.
Vhodné pre startuperov, marketérov a všetkých, ktorých baví podnikanie.