Tip, ktorý 100-násobne zlepší vašu produktivitu, šťastie, celý život
Toto je jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.
Ak sa vám páči, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️
Energetická kríza, koaličná kríza, utečenci zo Sýrie, vojna na Ukrajine, šialenec vyhrážajúci sa jadrovými zbraňami, rekordná inflácia… Ej veru, tento príspevok na Facebooku určite trafil do čierneho.
Toľko ľudí naň reagovalo, že dokonca v parlamente na poslaneckej schôdzi ho čítali.
Skrátka za posledného 2,5 roka sa rozhodne nikto nemohol sťažovať na to, že v správach nie je čo sledovať.
Rád by som vám preto dal síce nemarketingový, ale o to dôležitejší tip. Určite sa mnohým veľmi hodí do tohto pochmúrneho obdobia (ešte aj to počasie je už sychravé jesenné):
Dajte si veľký pozor, aké myšlienky púšťate do svojej mysle.
Buďte extrémne vyberaví, čomu venujete svoju pozornosť, svoj drahocenný čas.
Rád by som sa vám zdôveril, ako to mám ja:
Ešte nikdy predtým som netrávil toľko času s rodinou.
Toľko nešportoval (1,5+ hodiny denne, 7 dní v týždni).
Toľko neštudoval, nepočúval zaujímavých podcastov, nevidel viac dokumentov (všetko počas cvičenia = metódou nulového času).
Nemal som taký dobrý pocit z práce, ktorú vykonávam, nedostal som viac pozitívnej odozvy na moju tvorbu, neprihlásilo sa viac ľudí na naše kurzy.
Ešte aj za tými ukrajinskými deťmi, ktoré sme v marci prichýlili a po polroku sa teraz cez víkend odsťahovali do lepšieho, sme plakali. Tak veľmi sme sa skamarátili, perfektné leto prežili. Z hroznej situácie sme nakoniec všetci získali priateľstvo, o akom sa nám ani len nesnívalo.
Skrátka, ešte nikdy v živote som neprežíval plnohodnotnejšie obdobie!
A vďaka čomu?
Vďaka sústredeniu sa na veci, ktoré dokážem ovplyvniť. A vďaka snahe ignorovať všetko, čo ovplyvniť nedokážem.
Neriešim hádky v politike, aké plné sú zásobníky plynu, ani magora, ktorý sa vyhráža celému svetu… Lebo nič z toho nedokážem akokoľvek ovplyvniť.
Nesledujem médiá, ktoré sú plné negatívnych správ, lebo to všetci chcú sledovať a každý marketér vie, že dopyt vždy vygeneruje ponuku.
Čas, ktorého sme všetci dostali rovnako, venujem veciam, ktoré ovplyvniť viem.
Sebe, svojim blízkym, kolegom a vám, ktorí radi čítate moje príspevky. ❤️
A pritom to nie je jadrová veda. Len pamätať na princíp „opportunity cost“, tzv. cene príležitosti.
Že keď čítate ďalšiu analýzu toho, čo ako zdražie, tak nečítate milión iných zaujímavých článkov/kníh, vďaka ktorým sa môžete zlepšiť, zvýšiť svoju hodnotu, a teda aj zarobiť viac peňazí ako včera.
Ako sa hovorí, ste to, čo jete.
Čo jete vy?
Pekný deň.
Filip
ODPORÚČAME VÁM:
Toto bol jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.
Ak sa vám páčil, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️