Je ťažké poraziť niekoho, kto sa nikdy nevzdáva🏃

Toto je jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páči, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️

Vytrvalosť.

Nič na tomto svete nemôže nahradiť starú dobrú vytrvalosť.

Ani talent. Nie je nič obyčajnejšie než talentovaní neúspešní ľudia.

Ani genialita. Neuznaný génius je prakticky klišé.

Ani vzdelanie. Svet je plný vzdelaných hlupákov.

Vytrvalosť a odhodlanie sú všemocné.

Milujem túto pasáž z filmu The Founder. Kto to ešte nevidel, je to príbeh 52-ročného Raya Kroca, ktorý do svojich 52 rokov neúspešne predával mixéry… A potom rozbehol fenomén s názvom McDonald´s.

Výnimočný príbeh, rozhodne odporúčam či už vo filmovej alebo knižnej verzii. Hodnotením (75 %) sa nedajte pomýliť, určite by bolo vyššie, keby ľudia doňho nezahrnuli fakt, aký bol Kroc sviniar tvrdý obchodník.

Alebo iný príklad. Bulharský herný vývojár spamoval každý jeden deň Elona Muska na Twitteri, či môže použiť jeho logá, výrobky a trademarky vo svojej hre o kolonizovaní Marsu, až mu Musk po 5 mesiacoch odpísal, že môže. A vraj ho za to (pravdepodobne) nezažalujú. 😊

V content marketingu, tvorbe obsahu, ale i živote celkovo je to úplne to isté.

Hlavne začnite a vytrvajte.

Nebude to pekné, nebude sa na to dať pozerať. Ja keď vidím svoje príspevky, ktoré som kedysi tvoril, tak by som sa hneď z firmy vyhodil…Absolútna katastrofa.

Ale keď budete makať dostatočne dlho, zlepší sa aj kvalita, aj to pôjde samo a automaticky. Naviac dokážete presvedčiť zákazníkov o všeličom. Viete, prečo je Santa Claus červený?

Vytrvajte.

Filip

ODPORÚČAME VÁM: 

Toto bol jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páčil, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️