Zamestnanec, ktorý nikdy neochorie, neodíde, nepožiada o vyšší plat

Newsletter o tom, ako budujeme miliónovú firmu, každý týždeň priamo do tvojej e-mailovej schránky. ❤️

Najväčšie poučenia si človek dokáže zobrať aj z tých najnečakanejších, negatívnych situácií.

To moje prišlo pred veľa rokmi, keď mala moja svokra autohaváriu – vo Viedni do nej nabúralo iné auto. Cudzia krajina, cudzia reč, stresová situácia, nuž viete si predstaviť, v akom vnútornom rozpoložení musela byť.

Prvé, čo jej inštinktívne napadlo bolo zavolať svojim deťom. Čím dosiahla akurát tak to, že už nebola v strese iba ona, ale aj moja manželka.

Druhé, čo jej napadlo bolo zavolať do poisťovne, aby vedela, čo robiť, keď prídu policajti, ako sa z tej križovatky dostane, kto ju odtiahne.

Lenže viete, čo sa dialo?

Dlhé desiatky minút jej tam hrala v slučke taká tá otravná muzička a oznam, že ste ďalší v poradí. Nevedela, koľko to bude trvať, ale čím dlhšie čakala, tým skôr si myslela, že už už jej to určite zdvihnú.

Tým pádom sa jej nemohla dovolať moja manželka, z čoho sa dostala ešte do väčšieho stresu… A tak som si to (zase) odniesol ja. 😊

A prečo to sem píšem?

Lebo často sa ku mne pri rozličných príležitostiach dostane otázka typu: „Aký obsah máme tvoriť?“ Magazín, optimalizovať na kľúčové slová vo vyhľadávačoch, sociálne siete, súťaže, Tiktoky… Čím začať?

Moja rada znie: nič z toho, to všetko počká.

Choďte v prvom rade za svojimi obchodníkmi, predavačmi, ľuďmi na technickej podpore, na reklamáciách… A spíšte si zoznam najčastejších otázok a problémov, ktoré zákazníci riešia.

Keď ich máte, pripravte k nim ten najlepší obsah, ktorý v tom momente dokáže spraviť. Môžu to byť články, videá, ale pokojne aj diskusné fórum, databáza najčastejších otázok, „ako na to“ návody. A, samozrejme, môže to byť aj interaktívny formulár, kde poradíte zákazníkovi, čo presne robiť, keď príde na škodovú udalosť a prvýkrát po desiatich rokoch potrebuje pomôcť urobiť niečo, čo nikdy predtým nerobil.

Nakoniec, keď to všetko bude hotové, šírte. Dajte to na stránku, posielajte e-mailom v odpovediach na dotazy, zahrňte do cenových ponúk. Alebo to dajte do tej prednahratej slučky na hotline, že buď čakaj na voľného operátora, alebo choď a vyrieš to online.

Okrem spokojnejších zákazníkov docielite toľko ďalších vecí, že som o tomto priam revolučnom obchodníckom tipe natočil samostatné video. 😊

Najviac sa mi páči, že dokážete osloviť podstatne viac možných klientov za podstatne menej času. Budú edukovanejší, budú skôr vedieť, čo chcú, budú mať lepšie nastavené očakávania. Tým pádom vám aj porastie konverzia, aj ušetríte kopu peňazí a energie. A to sa rozhodne zíde, zvlášť keď svoj miliónový biznis ešte len budujete a do cieľa je ďaleko.

V Addmention s týmto začíname, keďže po prvých mesiacoch prevádzky už vidíme najčastejšie problémy a zádrhely. Je toho veľa, nestíham, a teda okrem toho, že hľadám svoju pravú ruku, investujeme do tvorby práve tohto „vysvetľujúceho“ obsahu.

Čo je Addmention? Pozrite si prehľadnú ponuku, aj s ukážkami, čo pre vás dokáže spraviť. Chcete si to vyskúšať aj vy? Registrujte sa zdarma

Filip

ODPORÚČAME VÁM: 

TVOJA PRAVIDELNÁ PORCIA MARKETINGOVÝCH INŠPIRÁCIÍ

Newsletter o tom, ako budujeme miliónovú firmu, každý týždeň priamo do tvojej e-mailovej schránky. ❤️