Myslíte si, že máte produkt, ktorý sa ťažko predáva?

Toto je jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páči, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️

Viete, aké je najškaredšie auto všetkých čias?

Fiat Multipla.

Takéto „skvelé“ ocenenie mu udelili v Top Gear a v médiách po celom svete.

Neexistuje vozidlo, o ktorom by existovalo viac vtipov. Vraj keby pondelok bol auto, presne takto by vyzeral. Akokoľvek si myslíte, že ste škaredí, nikdy neprekonáte Multiplu. Nech sa cítite akokoľvek neschopne, pamätajte, že niekto nadizajnoval toto auto. 

Ale viete čo?

Len v Európe si toto auto kúpilo viac ako 210 000 zákazníkov. Cena za nové by sa pritom dnes začínala, po zohľadnení inflácie, na 25 000 eurách. A ten istý Top Gear, čo ho skritizoval za vzhľad mu udelil titul Auto roka (rok 2000) a titul Najlepšie rodinné auto. Raz som v ňom sedel a miesta som tam mal ako v nejakej vesmírnej lodi.

Mojou snahou je poukázať na to, že úspešné biznisy a podnikatelia úplne bežne polarizujú spoločnosť. Buď ich produkty neznášate alebo milujete. Buď by ste o ne ani nezakopli alebo ste ochotní zaplatiť aj prémiovú cenu. 

Najistejšia cesta k neúspechu je snažiť sa vyhovieť všetkým. Ako v jednom vtipe hovorí kuchár svojim kolegom: „Snažili sme sa zapracovať pripomienky všetkých, preto sme navarili teplú vodu.“ Na čo mu druhý odpovedá: „Ale tou sa môže niekto popáliť. Radšej nech je vlažná.“

Preto či už dostávate pozitívne ohlasy alebo negatívnu kritiku, radujte sa! Keď to tých ľudí zaujíma/vytáča natoľko, že vám venujú svoj čas a energiu, ste v skvelej pozícii.

Naopak, situácia, v ktorej vždy okamžite viem, že musím niečo zmeniť, keď ma ignorujú. Keď nikoho nezaujímam. Keď ani nevedia, že existujem. Pozornosť je novodobé zlato, bez nej sa vám dnes ťažko bude predávať.

Akurát je také ťažké ju vôbec získať, nieto ešte udržať. Veď schválne, skúste sa v našom najnovšom videu otestovať a zrátať, koľkokrát si biely tím nahral loptu.

Filip

ODPORÚČAME VÁM: 

Toto bol jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páčil, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️