Môj tajný recept na šťastie
Toto je jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.
Ak sa vám páči, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️
Mám pre vás tip, ktorý 100-násobne zvýši vašu náladu, produktivitu, šťastie, celý život!
Chcete?
Či už ste s výsledkami volieb spokojní alebo nie, pamätajte na dôležité fakty:
Je naivné myslieť si, že existuje ktokoľvek, kto by mal čarovný prútik na všetko.
Že existuje nejaký mudrc, ktorý za pár rokov dokáže vyriešiť všetky problémy spoločnosti.
Že na celom svete neexistuje jediná krajina, kde by ste nedokázali nájsť alarmujúcu štatistiku, v ktorej je najhoršia široko ďaleko.
Že to len my tu máme problém s korupciou, vysokými cenami, nízkymi platmi a dôchodkami, konšpiračnými médiami a podobne.
Predtým, ako si pobalíte kufre a odídete preč, vedzte, že dokonca ešte aj v takom Švajčiarsku minulý rok v septembri protestovalo 20 000 obyvateľov, lebo majú vraj nízke mzdy a dôchodky a nedá sa tam z toho vyžiť.
Odborári sa tam dožadovali plošného zvýšenia platov, inak hrozili generálnym štrajkom.
V tom dokonalom bohatom Švajčiarsku. Aké smiešne, že?
Pamätajte, že najlepšia budúcnosť je taká, ktorú si sami spravíte, ktorá bude závislá od toho, čo vy urobíte, nie, že niekto pre vás niečo spraví.
Majte prácu, ktorá vás baví, ktorú by ste robili aj zadarmo.
Vzdelávajte sa, experimentujte, skúšajte stále nové projekty.
Spájajte sa s podobne rozmýšľajúcimi ľuďmi, nie nadarmo sa hovorí, že si priemerom piatich ľudí, s ktorými tráviš najviac času.
Budujte si silnú osobnú značku, dlhodobo, staňte sa vyhľadávanými odborníkmi v tej svojej oblasti.
Tvorte a šírte hodnotný obsah, ktorý ľudí zabáva, inšpiruje, pomáha im riešiť ich problémy. Taký, ktorý by im chýbal, keby zajtra prestal existovať. Za ktorý by vám boli ochotní aj zaplatiť (zo srdiečok na Instagrame sa ešte žiadny marketér nikdy nenajedol).
Skrátka, sústreďte sa na veci, ktoré dokážete ovplyvniť a chladnokrvne ignorujte všetko, čo ovplyvniť nedokážete.
Ja osobne nesledujem čokoľvek súvisiace s politikou, lebo viem, že by som sa jedine rozčúlil.
Nesledujem ani médiá, ktoré sú plné negatívnych správ, lebo práve tie chcú všetci sledovať a každý marketér vie, že dopyt vždy vygeneruje ponuku.
Dokonca nesledujem ani počasie, v duchu „teším sa, že prší, lebo aj keby som sa netešil, aj tak by pršalo.“ 🙂
A tento ušetrený čas, ktorého máme všetci rovnako, venujem veciam, ktoré ovplyvniť viem: sebe, svojim blízkym, kolegom a vám, ktorí radi čítate moje príspevky.
Nie je to žiadna jadrová veda. Stačí pamätať na princíp „opportunity cost“, tzv. cenu príležitosti.
Že keď čítate ďalšiu analýzu toho, čo ako zdražie, tak nečítate milión iných zaujímavých článkov a kníh, vďaka ktorým sa môžete zlepšiť, zvýšiť svoju hodnotu, a teda aj zarobiť viac peňazí ako včera.
Ako sa hovorí, ste to, čo jete.
Čo jete vy?
Filip
ODPORÚČAME VÁM:
Toto bol jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.
Ak sa vám páčil, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️