Je to malý krok pre ľudstvo, ale obrovský skok pre Kunu

Toto je jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páči, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️

tí lepšie informovaní, alebo tí ktorí spolupracujú s niektorými z top agentúr na Slovensku to už vedia dlhšie, šušká sa to dávnejšie, len som sa k tomu nikdy nevyjadroval (nemohol som).
 
ale po dlhom (fakt dlhom) trápení sa, vyjednávaniach, neistote ako to vôbec dopadne, to konečne poviem (už môžem).
 
slovenské Strossle sa mení na Engerio.
 
pôvodní majitelia sa odtiaľto úplne sťahujú, pretože nech som sa akokoľvek snažil, dával tomu všetku lásku, focus, nasadenie … vo výsledku som bol miniatúrne číselko, štatistická odchýlka, položka v Exceli s nízkou návratnosťou investície. 💔
 
to však neznamená, že pre mňa content, marketing, natívna reklama, na Slovensku, neostáva tou istou láskou.
 
stále pre mňa ostáva láskou produkt, ktorý sme tu postavili – jednoduchá a spoľahlivá reklamná platforma, nasadená na tých najväčších a najprestížnejších SK médiách, s obrovským zásahom (74% celej slovenskej internetovej populácie), so skvelým servisom. u nás vám neodpovie žiaden AI chatbot, alebo callcentrum v Indii, prípadne keď odpoveď nedostanete vôbec.
 
a stále pre mňa ostávajú láskou moji kolegovia, klienti .. a vlastne všetci verní fanúšikovia, Vy čo to tu ešte čítate!
 
(ako vidíte, moja manželka má fakt veľa dôvodov byť žiarlivá, trpezlivá žena je to velice 😊)
 
práve preto sa od včerajška, kedy späťodkúpenie firmy oficiálne zapísali aj do Obchodného registra, môžem už aj takto verejne vrátiť niekam, odkiaľ som vlastne nikdy ani neodišiel – do tímu Engerio. konečne!
 
stále budem tvoriť a šíriť a inšpirovať, to sa nezmení, to plánujem robiť kým žiť budem.
 
akurát sa oficiálne stanem tvárou firmy. taký ten biely bradatý deduško v logu KFC, len pre Strossle, po novom už Engerio.
 
ďakujem vám všetkým za za priazeň, za dôveru a za objednávky, vďaka tomu všetkému môžeme pokračovať v tom, čo robíme, veľmi si to ceníme.
 
a teraz ma ospravedlňte, idem to osláviť, odmeniť sa – tým najtvrdším tréningom, až kým sa mi pred očami zahmlievať nebude 😊

Filip

ODPORÚČAME VÁM: 

Toto bol jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páčil, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️