Ako sa stanete najlepšími v tom, čo robíte?
Toto je jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.
Ak sa vám páči, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️
Všetci sledujeme rozličné médiá, influencerov, úspešné osobnosti a ani si pritom neuvedomujeme, že nám tým hádžu určitú kotvu. Aká je úroveň ich výkonov, tvorby, koľko majú fanúšikov, reakcií, videní či koľko za to zarobia.
Keď sa potom chcete pustiť do realizácie svojej novej revolučnej myšlienky, tak musíte zápasiť sami so sebou, lebo vidíte ten obrovský rozdiel v kvalite. Kde sú tie vaše idoly, kde vy a akú dlhú cestu musíte prejsť, aby ste sa vôbec dostali na ich súčasnú úroveň.
Viete čo vám k tomu poviem?
Je to úplný nezmysel, veľká chyba.
Ani by ste neverili, aký rýchly je pokrok počas úvodných pár (=20) hodín.
A dám vám rovno aj jeden príklad na ukážku – samého seba.
Keď som začal tvoriť môj YouTube kanál, toto horné video bolo moje úplne prvé, čo som kedy natáčal. To už bolo po mnohých vystúpeniach pred publikom, točeniach rozličných trailerov, prezentáciách klientom, teda nezačínal som ani zďaleka od nuly a nemal som problém s trémou.
A napriek tomu to bolo monotónne, pomalé, neatraktívne… Hrôza.
To isté video sme natočili o pár týždňov neskôr, keď som už mal nejakých 10 – 15 za sebou.
Výsledok je o poznanie lepší. Zábavnejšie, dynamickejšie, lepšia práca s hlasom.
Len si zoberte, keď takýmto svojím šuchtavým, ale vytrvalým „tempíčkom“ budem nahrávať takéto videá ďalší rok, alebo 5, alebo 10… Kam to dotiahneme?
Nakúpime lepšiu techniku, zlepším prácu s čítačkou, vymakám scenáre, svoje ovocie prinesie aj práca s hlasovou koučkou či dramaturgičkou (Nepoznáte nejakú dobrú? Odporučte, prosím).
Nuž, presne to isté by som vám chcel odporučiť – začnite tvoriť. Je jedno, akú formu zvolíte, či to budú články, pekné fotky, podcasty, video. Vykašlite sa na obavy z kvality – aké to bude, koľko reakcií, komentárov. Len začnite, pokojne hneď teraz.
A rovno z toho spravme 30 dňovú výzvu!
Dajte si záväzok, že budete dodržiavať tieto 3 body:
1. Pracovať kontinuálne, každý deň (aj cez víkendy či sviatky).
Hodinku denne (ale stačí aj 30 minút).
2. Počas najbližších 30 dní! (Vytlačte si tabuľku, zaveste na nástenku a fyzicky škrtajte dni.)
3. Potom, v 30. deň vytvorte obsah na tú istú tému ako prvý deň a porovnajte si kvalitu.
A následne sa spýtajte, kam to dotiahnete, keď takýmto tempom zvládnete pokračovať rok, päť či viac?
Garantujem, že mnohým sa otvoria dimenzie, ktoré predtým ani netušili, že existujú.
Keď to fungovalo pri Beatles, bude to isto fungovať aj pri vás: recept, ako sa stanete najlepšími v tom, čo robíte.
Držím palce.
Filip
ODPORÚČAME VÁM:
Toto bol jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.
Ak sa vám páčil, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️