Značka je to, čo premení kúsok latexu za pár centov na Durex

Toto je jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páči, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️

Dnes sa nám to môže zdať smiešne, ale kedysi bolo čokoľvek aj vzdialene súvisiace so sexom obrovské tabu.

Také kondómy sa napríklad kupovali iba v lekárňach.

Počkali ste si v rade a potom potichu, nech vás nie je moc počuť, poprosili lekárnika, nech vám dá krabičku … tú … no veď vy viete čoho. 😊

A on zobral čo mal najbližšie po ruke alebo na sklade.

Ale v Durexe ich toto tabu štvalo. Keď ste tuctová komodita, prichádzate o veľa predajov, peňazí a nemôžete si účtovať prémiovú cenu.

A tak sa rozhodli v 1976 sponzorovať Surtees – tím Formuly 1. keďže vtedy bolo zvykom, že rozličné vozidlá mali rozličných sponzorov, jazdil Alan Jones na Durex formuli.

Cieľová skupina, muži vo veku 18-35 rokov, zrazu každú druhú nedeľu videli a počuli, ako komentátori hovoria o Durex formule. Durex sa dostáva do vedenia, Durex predbieha, Durex práve vyberá zatáčku.
… a zrazu sa cieľovka nebála zájsť do lekárne a vyhlásiť „dajte mi tri balíčky Durexov“. 😊

Ak značku v lekárni nemali, tak ju museli chtiac nechtiac kvôli dopytu naskladniť. Lebo teraz už prichádzali o peniaze oni.

Značka samotná si zase mohla dovoliť účtovať viac, lebo čím ste prémiovejší, tým ľudia akceptujú vyššiu cenu❤️

A čo vy? Koľko peňazí a energie investujete do toho, aby si zákazníci pýtali priamo vašu značku?

Filip

ODPORÚČAME VÁM: 

Toto bol jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páčil, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️