Žiadny pracovný úspech vám neprinesie takýto pocit
Toto je jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.
Ak sa vám páči, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️
Milí moji fanúšikovia,
každý jeden deň v roku, či je piatok či sviatok, prispievam na všetky sociálne siete inšpirácie, ako byť lepším marketérom, ako predávať viac ľuďom, častejšie a za viac peňazí.
Vidíte, ešte ani na tie Vianoce vám nedám pokoj a posielam newsletter, ako každý jeden pondelok a štvrtok za posledné dva roky.
Prezradím vám však veľké tajomstvo, ktoré som sa naučil počas mojej 20-ročnej kariéry pre rozličné korporácie a zahraničné firmy – akýkoľvek dobrý rok budete mať, koľkokoľvek toho predáte, stále to bude IBA nejaké číslo.
Každé číslo, a je jedno či je to obrat, zisk, výplata alebo len počet lajkov a fanúšikov na sociálnych sieťach, má jednu zásadnú nevýhodu – VŽDY môže byť vyššie.
Príde ďalší rok, kde ten uplynulý (výnimočný) rok dajú do plánov ako základ, štandard či štartovaciu líniu.
V tom novom bude takmer určite chcieť od vás vedenie (ale možno aj vy sami) vyššie čísla, lepšie výkony, rast! Lebo veď počuli ste už niekedy nejakého majiteľa alebo šéfa že mu stačí, že už nechce byť väčší, že nechce zarábať viac?
Preto aby vás motivovali k tým vyšším a vypätejším výkonom, aby ste potiahli ešte o trošku dlhšie a ešte viac vyžmýkali tie vaše schopnosti, vám zvyknú dať odmenu len vtedy, ak splníte +10/20/30 % oproti tomu predchádzajúcemu (skvelému, výnimočnému) roku.
A ak ho náhodou nesplníte, tak ste vlastne pod plánom a nielenže nedostanete odmenu, ešte sa dostanete aj do stresu – budú sa vás vypytovať, čo sa stalo, vysvetli mi to, obháj sa!
… a že potom prečo sa tí chudáci zamestnanci cítia ako také škrečky v kolese.
Skrátka sú to preteky, ktoré nemáte šancu vyhrať.
—
Ak chcete vystúpiť z týchto pretekov, chcete robiť menej vecí do ktorých vás nútia („toto je urgent ASAP TOP priorita, deadline je dnes“) a viac tých, ktoré sú pre vás naozaj dôležité, tak využite sviatočné obdobie a prejdite si naším Time management kurzom. Ak sa prihlásite do Tvorcovskej komunity, tam to majú všetci členovia ako vianočný darček.
—
Mám pre vás preto tip z úplne iného súdka. Taký, ktorý vám prinesie väčšie uspokojenie ako akýkoľvek pracovný úspech.
Pomáhajte.
Ľubovoľnej neziskovke, škole, niekomu vo vašom okolí, ľuďom v núdzi, komunite, krajine… Som si istý, že vhodných príjemcov viete vygenerovať veľa!
Môžete poslať finančný dar, ideálne pravidelný príkaz.
Môže to byť aj nefinančný dar. Neverili by ste, koľko ľudí by malo záujem o tie zaprášené veci, ktoré sa vám už roky povaľujú v pivnici a ste leniví ich vyhodiť.
Môže to byť prednáška či školenie pre študentov, naučiť ich všetky svoje draho a dlho získané skúsenosti.
Alebo môžete ponúknuť nejakému začínajúcemu podnikateľovi či lokálnemu podniku v blízkosti vaše služby, hocičo v čom ste dobrí!
A môže to byť aj všetko naraz.
Skrátka, vždy sa nájde niekto, o kom síce vy netušíte, ale veľmi by sa mu zišla vaša pomoc.
To je, mimochodom, aj jedna z ďalších nebiznisových výhod content marketingu.
Nielenže vám to vygeneruje veľa dopytov, že si vybudujete povedomie experta, že predávate nevtieravou neotravnou formou, ešte vám budú aj chodiť pochvaly, komentáre, uznania, a vy budete mať skvelý pocit.
No skrátka, na nezaplatenie.
Choďte a pomôžte. Vaše sviatky budú okamžite krajšie a príjemnejšie! 🙂
Filip
ODPORÚČAME VÁM:
Toto bol jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.
Ak sa vám páčil, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️