Tajný recept, vďaka ktorému dokážem tvoriť tak veľa obsahu

Toto je jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páči, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️

Jeden fanúšik mi napísal, že nechápe, ako stíham toľko toho produkovať. Vraj môj deň musí mať 48 hodín.

Nuž, rád by som sa vám priznal, urobil priam šokujúce odhalenie.

Viete, aká je skutočná pravda?

Aké čary sú za tým, koľko obsahu stíha denne vyprodukovať Gary V., Guy Kawasaki, Chris Do, Neil Patel a mnoho ďalších?

Odpoveď na celú tú záhadu nájdete na fotke:

To všetko sú šikovné kolegyne (+ Lukáš, sme v menšine 😊), ktoré mi spravujú účty na sociálnych sieťach, nastavujú newslettre, kontrolujú po mne pravopis, tvoria grafiku, strihajú videá, nastavujú reklamy, analyzujú a distribuujú…

Pre malého Kunu na malinkom Slovensku.

A toto je „len“ marketingový tím. Ten, čo nič nezarába, čo pomáha tvoriť a šíriť všetky naše edukatívne materiály. Nerátam do neho ďalších vo firme, ktorí sa starajú o to, že veci fungujú, klienti sú spokojní, na účet chodia peniaze a ja nezomriem od hladu.

Zabudnite na to, že som nejaký švajčiarsky nožík, multitalentovaný, rýchlejší, alebo čokoľvek.

Nič z toho, čo robím, by nebolo dnes možné, keby som to mal robiť sám. Buď by mi z toľkých povinností preplo, alebo by som to robil slabo, ale najpravdepodobnejšia možnosť je kombinácia oboch.

Druhou obrovskou výhodou je, že každý má na starosti ten svoj projekt, ktorý ho baví a napĺňa. Má čas študovať, konzultovať s inými odborníkmi a experimentovať s novými myšlienkami. Má čas sa zastaviť, nadýchnuť a vyhodnotiť, čo fungovalo a ktoré nápady rýchlo hodiť do koša. A nelieta ako odtrhnutý plagát, ako to už často na marketingových oddeleniach býva. Viete, také, že doobeda riešite vizitky pre kolegov, poobede vysvetľujete, prečo sa tak málo predáva („To musí byť určite chyba reklamy. Opravte to! Okamžite!“) a večer z domu programujete stránku.

Kolektívna práca – to je celé tajomstvo veľkého množstva príspevkov, kurzov, e-mailov, videí, ktorými vás inšpirujem/spamujem (nehodiace sa preškrtnite).

Jediný rozdiel je v tom, že oni všetci nemajú tú potrebu sa ukazovať.

Záhadu s nafukovacím 48-hodinovým dňom týmto považujem za vylúštenú! 😊

Dve dôležité veci z toho vyplývajú:

Keď len začínate, máte malý rozpočet, vyberte si jednu jedinú vec, a na tú sa zamerajte. Priam laser focus.

Nesnažte sa byť všade, lebo veď „aj Kuna je všade, a tým, že nevidím nikoho okolo neho, tak sa to určite dá stíhať, len sa musím snažiť viac.“

To sa len tak zdá a prezentuje na konferenciách.

Viac o téme, ako robím veci v nulovom čase, si môžete vypočuť v podcaste na webe Zlepšuj sa alebo vo vašej obľúbenej appke.

Druhá vec je, že napriek tomu, že je nás „ako hadov“, hľadáme novú posilu, ktorá by nám pomohla práve s týmito e-mailingami. Ak ťa e-mail marketing baví, ak si hľadáš bokovku popri štúdiu či zamestnaní, ak chceš s nami spolupracovať, potom si určite pozri náš inzerát.

Pekný deň.

Filip

ODPORÚČAME VÁM: 

Toto bol jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páčil, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️