Tá najhoršia prezentácia v mojom živote

Toto je jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páči, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️

Vitajte už v treťom pokračovaní minisérie tých najväčších zistení, ktoré som vypozoroval po šiestich rokoch každodennej tvorby obsahu. Ak ste zmeškali predošlý diel, ten ultra tajný trik, vďaka ktorému Beatles nahrali tak veľa megahitov a Picasso namaľoval toľko známych a drahých obrazov, prečítajte si ho.

Dnešný príbeh sa odohral v roku 2016, keď Strossle existoval na Slovensku len pár mesiacov. Nikto nás nepoznal, žiadne príspevky a newslettre som nepísal, na stretnutia ku klientom sme sa doslova museli prebíjať.

Vedel som, že potrebujeme klientom ukazovať, akí parádni sme.

Nuž, zobrali sme ochotného klienta a urobili našu prvú prípadovú štúdiu.

Nech sa páči, tu vidíte úvodný slide celej prezentácie. Dávali sme si záležať, chceli sme s ním ohúriť podobne akoby to bol nejaký trailer na Avengerov.

Kto si to chcete pozrieť a pobaviť sa, nech sa páči, odkaz na celý dokument. Všimnite si ten dizajn, tú prácu so slovom, hotové majstrovské dielo!

Samozrejme, žartujem. Bola to jedna veľká katastrofa a keď to tu píšem, hanbím sa. Našťastie, ten náš klient, mediálna agentúra Digiline, je s nami dodnes. Nie vďaka, ale napriek tej prezentácii. Zlatí ľudia. 🙂

Ale viete čo?

Vtedy v tom 2016 som bol na tento „výstup“ pyšný. Bol to náš strop a tľapkali sme sa po ramene, akí sme dobrí.

Taký som bol posadnutý, nadšený, že sa mi podarilo prebojovať na Digital Rulezz, najväčšiu marketingovú konferenciu na Slovensku. Postavil som sa na pódium, pred viac ako 100 ľudí a s plnou vážnosťou im to celé odprezentoval.

Stavím sa, že dnes neexistuje nikto, kto by si tú pohromu pamätal. 

Nikto okrem mňa a organizátora Peťa Šeba, ktorý ma tam odvtedy viac prezentovať nepozval. 😊

No, a prečo to sem píšem?

Skrz tri dôvody.

Ten prvý je jednoduchý. Aby som Vás pobavil. Prešľapy a kiksy sú mimoriadne obľúbeným obsahom, mám to overené.

Ten druhý je, aby ste sa s nikým neporovnávali. Je to totiž súboj, ktorý nemáte šancu vyhrať. Ľudí na svete je tak veľa, že vždy nájdete niekoho, kto bude v niečom lepší.

Jediný, s kým sa porovnávajte, je to Vaše včerajšie ja.

Byť každý deň o mikrokúštiček lepší ako ste boli včera, to úplne stačí.

Aj tak je úplne jedno, kto má akú kvalitu, kto má koľko sledovateľov, videní, komentárov, srdiečok, tržieb, predajov, hocičoho. Vy netušíte, ani len náznakom, akú vysokú daň museli tí druhí zaplatiť, aby sa dostali tam, kde sú.

No a ten tretí dôvod je, aby ste videli, aká relatívna je kvalita. VŽDY som chcel tvoriť kvalitne a hodnotne. Či si dnes pozerám tú moju prvú prezentáciu, články alebo príspevky na sociálnych sieťach, tak Vám poviem jediné. Ak by som sám seba zamestnal, toho starého Filipa, na mieste sa vyhodím.

Našťastie som vytrval.

A postupne, ako plynul čas a ja som tvoril každý deň, zvyšoval som aj kvalitu výstupov. Dnes si myslím, že väčšina z nich je na dobrej alebo veľmi dobrej úrovni. Aj môj priemerný príspevok je lepší ako tie najlepšie pred dvomi či tromi rokmi, aj hodnotenia a pochvaly sú inde a nakoniec aj tie čísla videní.

Kvalita skrátka príde časom, so všetkými tými opakovaniami, kvantitou. 

Chcete dôkaz? Na Marketing Rulezz 2023 (ktorý sa obsadením i kvalitou medzičasom tiež posunul do inej ligy), sedem rokov od toho môjho zlyhania, ma Peťo Šebo opäť pozval prezentovať na hlavné pódium. Buď mi odpustil, alebo už aj on zabudol.

Kúpte si lístok a príďte. Ja Vám sľubujem, že to bude tá najkvalitnejšia prezentácia, akú som kedy mal. Už zase! 🙂

Filip

ODPORÚČAME VÁM: 

Toto bol jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páčil, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️