Môžete mať veci hotové rýchlo, lacno a kvalitne?
Toto je jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.
Ak sa vám páči, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️
Dnes je to rok, čo sme začali vydávať tento náš marketingový newsletter.
Posielame ho 2x týždenne, pondelok a štvrtok, nuž bolo tých e-mailov odo mňa už viac ako 100 (presnejšie 104, ale kto normálny by to počítal 😊). Priznám sa, že toľko som ich nedostal ani od vlastnej manželky či podaktorých kolegov.
Nuž, ďakujem vám všetkým, ktorí mi stále zachovávate svoju priazeň.
A ešte viac tým, ktorí odporučili tento newsletter ďalej a pomohli mu rásť.
A úplne najviac tým, ktorí mi za tú dobu odpísali a povzbudili ma. Máločo v živote dokáže človeka motivovať viac ako pochvala. Chváľte veľa a často, svoju rodinu, blízkych, kolegov, ale pokojne aj cudzích ľudí. Ani by ste neverili, aké veci tak dokážete naštartovať.
Na budúci rok pripravujeme veľké veci, posunúť to zase o krok ďalej, o tom možno niekedy inokedy.
Dnes by som vás rád inšpiroval mojou odpoveďou na reakciu niektorých ľudí, keď zistili, koľko veľa času strávim tvorbou priemerného príspevku (= hodiny).
Poznáte pravidlo, že veci môžete mať spravené rýchlo, lacno alebo kvalitne?
Môžete mať aj kombináciu dvoch z nich, ale nikdy nie všetky tri naraz. Teda:
- Lacné a rýchle nebude kvalitné.
- Kvalitné a rýchle nebude lacné.
- Kvalitné a lacné nebude rýchle.
To platí aj pri tvorbe newsletterov, ktoré ja píšem hodiny, ale vy ich máte prečítané za pár minút. Platí to prakticky pri všetkom, čo robíme.
A napriek tomu na to často zabúdame.
Takže, keď vás nabudúce bude šéf alebo klient tlačiť do krutoprísnych termínov, zadaní či zliav, ukážte mu toto video a nech si sám vyberie. Alebo si aj vy sami vyberte, akými výsledkami chcete, aby si vás ostatní pamätali.
Filip
ODPORÚČAME VÁM:
Toto bol jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.
Ak sa vám páčil, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️