Oplatí sa rozdávať všetko, čo viete, len tak, zadarmo?

Toto je jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páči, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️

Už roky tvorím príspevky, články, e-booky, kurzy a prednášam o content marketingu, natívnej reklame a celkovo, ako predávať častejšie, viac zákazníkom a za viac peňazí. 😊

Neprejde deň, aby som nerozmýšľal, ako byť užitočnejší… No a tým najnovším nápadom za milión je tento newsletter (ó, aké moderné a originálne!). Každý týždeň, v pondelok a štvrtok, posielam jednu marketingovú inšpiráciu doplnenú o poučenie, tip, radu na záver.

Tým, že ste sa už prihlásili a odoberali naše materiály, som usúdil, že by sa vám newsletter mohol páčiť a rovno vás doňho zaradil. Ak nechcete žiadne mailingy dostávať, tak mi, prosím, odpustite moju odvahu. Odhlásiť sa môžete kedykoľvek jediným klikom na tlačidlo na spodku hociktorého e-mailu. Ďakujem. 👍

Tak, a teraz si poďme zodpovedať otázku z úvodu: Oplatí sa rozdávať všetko, čo viete, len tak, zadarmo?

Za celé tie roky som strávil tisíce hodín tým, aby som všetko, čo viem, čo som sa roky učil, draho a bolestivo zisťoval, dal len tak, von pre všetkých, zadarmo. A viete, koľko peňazí som si tým zarobil? Na reklame, daroch od fanúšikov, affiliate partnerstvách? Veľkú tučnú nulu.

Dáva teda ekonomický zmysel tvoriť zadarmo?

Dáva, obrovský.

Tu sú top veci, ktoré som získal, a ktoré získate aj vy, keď budete dávať zo seba to najlepšie:

✅ oslovíte ľudí, ktorí by si vás teraz ani nemohli dovoliť (napr. študenti), alebo takých, ktorí ešte len budú vašou cieľovou skupinou (a ešte o tom ani nevedia 😊),
✅ dáte ľuďom extra pridanú hodnotu, väčšiu než konkurencia = lepší imidž,
✅ budú vás volať do rozhovorov, na prednášky, žiadať o vyjadrenia, odporúčať kamarátom, zdieľať vašu tvorbu = stanete sa vychýreným odborníkom,
✅ porastú vám aj dopyty po službách, objednávky, platené konzultácie od tých, čo peniaze majú, ale nemajú čas si všetko študovať,
✅ ako bonus skvelý pocit, že pomáhate druhým a urobili ste svet lepším.

Na čo som ešte podľa vás zabudol?

Zamyslite sa nabudúce, keď niekoho odmietnete, lebo sa budete báť prezradiť svoje know-how.

Filip

ODPORÚČAME VÁM: 

Toto bol jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páčil, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️