Kde je práca zábavou, tam je život radosťou

Toto je jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páči, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️

Keď píšem tento príspevok, sú práve 2 hodiny ráno. (Prosím, neprezraďte to mojej manželke.)

Dôvod je jednoduchý – dostal som nápad na nové video (už ste sa prihlásili na odber Youtube kanála?). A viem, že kým nedopíšem scenár, tak by som aj tak nezaspal, lebo mi víria v hlave všetky tie nápady a myšlienky. Tak tu ešte ležím v kancli a ťukám si.

A keď som aj ten scenár dorobil, tak aj tak nemôžem ísť ešte domov, lebo mi napadol text, ktorý sem práve píšem. Ten je o tej najdôležitejšej rade, ktorú vám viem pri výbere povolania dať.

Nájdite si prácu, ktorú nebudete brať ako prácu, ale ako zábavu.

Čo by ste robili aj zadarmo, aj keby vám neplatili.

Do čoho ste takí pohrúžení, že nevnímate, či je piatok, alebo sviatok.

No a čo, že sú 2 hodiny ráno. Ja nepracujem, ja sa bavím! 😊

Dôvody sú dva:

Ten prvý je, že keď vám práca bude zároveň zábavou a oddychom, tak získate obrovský náskok pred všetkými, ktorí ju budú vnímať len ako prácu. Lebo kým oni budú oddychovať niekde pred televízorom, zabíjať čas na sociálnych sieťach, vy sa budete ďalej baviť a zároveň rozvíjať a zlepšovať.

Tak časom stúpne vaša hodnota na trhu a budú vám platiť čoraz VIAC peňazí za to, že sa vlastne bavíte.

Keď zarobíte viac peňazí, budete si môcť kupovať viac „šetričov času“ (upratovanie, varenie… Všetko, čo neradi robíte) a ostane vám viac času na bavenie, čím sa viac zlepšíte, čím zase stúpne vaša hodnota… Začarovaný pozitívny kruh.

Druhým dôvodom je, že keby to všetko aj nebola pravda, keby vám za to nezaplatili a vy „vyfailujete“ (bude z vás nedocenený umelec, športovec, učiteľ jazdenia na koňoch, čokoľvek…), tak to nikdy nebudete ľutovať, lebo ste sa aspoň bavili.

Koľko vyhorených, prácou vystresovaných ľudí toto dokáže povedať?
Mimochodom, už ste sa prihlásili do bety nášho pripravovaného kurzu Time managementu: Stihni všetko dôležité? Tam tomuto venujeme celú jednu kapitolu.

A už ste videli najnovšie video vysvetľujúce, čo sú to tzv. „brand codes“ značky?

Akurát vás upozorňujem, že keď si ho pozriete, zvyšok dňa vám budú v hlave víriť myšlienky, čo všetko budú tie vaše identifikátory. Sledujte len na vlastné riziko. 😊

Želám vám, aby ste mali všetci prácu, ktorá vám nedá spávať, pri pomyslení na ktorú ráno vyskakujete nadšení z postele. 👍

Filip

ODPORÚČAME VÁM: 

Toto bol jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páčil, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️