Jednoduchý tip, ako sa okamžite stanete lepšími v komunikácii

Toto je jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páči, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️

„Všetci sa mi smiali, keď som si sadol za klavír… Ale keď som začal hrať!“

Tak znel titulok jednej z najslávnejších natívnych reklám všetkých čias. Bol to článok z roku 1926, ktorý hovoril o dištančnej forme vzdelávania na US School of Music.

Rozpráva príbeh Jacka, ktorý šokuje svojich kamarátov, keď na hudobnej akcii zahrá dokonalú Beethovenovu Sonátu mesačného svitu. A to len vďaka tomu, že mu domov v obálke chodila unikátna vzdelávacia metóda, s ktorou sa za pár mesiacov naučíte hrať na ľubovoľný nástroj.

Čo tam po tom, že za každým dokonalým sólom sú stovky či tisíce hodín únavného nudného drilovania. Takéto nepopulárne časti, prosím, preskočme!

Text bol majstrovským dielom. Škole priniesol rekordné počty študentov, preto ho celé roky publikovali znova a znova.

Vlastne do dnešného dňa vidíte jeho odnože. A stále na ne klikáme, lebo naozaj chceme vidieť obrázky 15 celebrít, ktoré plastická operácia zmenila na nepoznanie! 😊

Ale naspäť k téme a predmetu tohto e-mailu: ako vás táto reklama dokáže urobiť efektívnejšími v komunikácii?

Odpoveď je jednoduchá: Príbehy.

Pokiaľ chcete byť zručnejšími marketérmi či obchodníkmi, viac predávať a aby sa vaše posolstvá lepšie pamätali, potom sa zamerajte na rozprávanie príbehov.

Kvalitný príbeh totiž dokáže pospájať suché predajné argumenty a chladné dáta tak, že to mozgy zákazníkov ľahko pochopia a bez problémov akceptujú.

Nech sa páči, názorná vizualizácia:

Čo tam po tom, že z toho Lego domčeka žlté a červené kocky niekam zmizli, no zelených či bielych je tam nejako príliš veľa. Naše mozgy si to celé podľa potrieb domyslia a vysvetlia.

Keď si človek lepšie zapamätá príbeh, vie si ho vizualizovať, potom si aj na vás pri nákupe skôr spomenie, viac a častejšie mu predáte. A to je to, čo všetci marketéri či obchodníci chcú.

Realita je však taká, že často idú firmy a ich predajcovia úplne opačným smerom. Sú takými veľkými odborníkmi vo svojej oblasti, až sa zabudnú vyjadrovať sa „ľudskou rečou“. Používajú žargón, cudzie slová, skratky a nerozumejú, že im ľudia nerozumejú. 😊

Schválne, skúste si zahrať jednoduchú hru a uvidíte, že každý z nás je prekliaty poznaním.

Poznať svoje slabiny je krok č. 1.

V najnovšom videu vám prezradím trik od autora tej slávnej „klavírnej“ reklamy vyššie, čo s tým viete hneď teraz urobiť.

A ak chcete „nakompletku“ pochopiť, čo sa to deje ľuďom v hlavách, ako nelogicky sa vedia správať, potom sa isto prihláste do Neuromarketingu v praxi.

Filip

ODPORÚČAME VÁM: 

Toto bol jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páčil, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️