Viete, koľko ľudí vás pozná?

Toto je jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páči, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️

Myslíte si, že toho publikujete veľa?

Že ste všade?

Že ste okukaní, otravní, opakujete sa… Leziete ľuďom na nervy?

Tak potom mám pre vás perfektnú historku, pravdivú, pobavíte sa na môj účet. 🙂

Ale najprv by som vám chcel predstaviť Evku, na fotke v strede. Pracuje už päť rokov v marketingu a komunikácii, momentálne na strane agentúry. Čiže inak povedané, pre mňa a našu firmu cieľová skupina ako vyšitá, presne na takéhoto človeka ako je ona, cielim všetok obsah.

S Evkou som sa stretol na networkingovej stretávke ľudí z LinkedInu, z tej sociálnej siete, kde som za minulý rok prispel dokopy viac ako 740 príspevkami, videami, prezentáciami, kde to sekám ako Baťa cvičky.

No a tento môj prototyp marketingovej persóny sa ma po krátkom výsluchu odkiaľ je a čomu sa venuje spýtal: „No dobre, a teraz sa mi predstav ty, čo robíš ty?“

Len som sa zasmial a povedal jej, že ak to nevie, tak zjavne robím niečo fakt zle. A navrhol jej, nech sa radšej odfotíme, že o tom raz isto napíšem mojim odberateľom, keď bude vhodná doba.

Sám sebe som si povedal, že asi málo obsahu pridávam, a mal by som pridať ešte viac!

A vám všetkým by som chcel povedať, zas a znova, po tisícikrát: RECYKLUJTE a REPUBLIKUJTE, to isté, čo už máte hotové, čo vám v minulosti fungovalo.

Lebo je úplne jedno, čo všetko som doteraz napísal a natočil, koľkokrát som sa zopakoval, koľko megafailov spravil, keď to tá Evka konečne uvidí, tak to bude prvýkrát v živote a úplne všetko pre ňu bude nové.

Tým pádom ona bude (hádam, verím) spokojná, aký kvalitný obsah dostala, a ja som ušetril presne 100 % času tvorenia.

Mrzí ma to, ale aj tak vám to musím prezradiť: drvivá väčšina ľudí aj v tej vašej cieľovej skupine je ako Evka – vôbec netuší, kto ste a čo robíte.

Čo je teda z pohľadu biznisu veľký problém, pretože ako má Vašu značku preferovať zákazník, ako chcete, aby vám zaplatil adekvátnu cenu za vaše špičkové produkty, ako má veriť, že poskytujete profesionálne služby, keď o vás nikdy nepočul, nikdy vás nevidel?

Ja sám som do študovania tvorby obsahu investoval až nechutné množstvo času, také, až to hraničí s obsesiou alebo závislosťou, neviem sa rozhodnúť, ktoré z tých dvoch. Sledujem prácu iných tvorcov, trendy, inšpirujem sa… A keď som si naposledy pozeral rebríček najväčších YouTube tvorcov na svete, tak som nepoznal 80 % z nich!

Keď si teda najbližšie budete myslieť, že je toho veľa, že sa opakujete, že to už všetci dávno počuli a poznajú, spomeňte si na tú Evku, ktorá dala akejsi spamerskej Kune lekciu z pokory. 🙂 

Alebo mám pre vás ešte lepší tip či skôr veľkú výzvu „Nový rok, nová silná značka. Tvoja vlastná.“

Spojili sme sa s odborníčkami z brandingovej agentúry Levosphere a pripravili 20 lekcií, 20 praktických úloh, ktoré keď splníte budete mať v rukách konkrétny plán cesty, ako sa dostanete k tomu svojmu vytúženému pokladu, k silnejšej osobnej značke.

Výzva začína začiatkom februára a bude dostupná pre všetkých členov tvorcovskej komunity uKunu. Bude to prvý z veľkých projektov, ktoré tam tento rok nájdete, ktorým vám chceme pomôcť posunúť sa na vyšší level: osobnostne, sebadôverou, praktickými zručnosťami, aj lepšou sieťou kontaktov.

Urobme spoločne 2025 tým najlepším rokom, ktorý ste kedy zažili.

Vy vôbec nemusíte písať takú haldu príspevkov ako ja.

Stačí, že si nájdete tie najlepšie, čo vám najviac fungujú, a energiu sústredíte do ich šírenia, nech ich vidí čo najviac nových ľudí, pokojne aj milióny.

Presne to dokážete, efektívne a z jedného miesta, vďaka odporúčacím oknám Engerio. #reklama

Filip

ODPORÚČAME VÁM: 

Toto bol jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páčil, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️