Ako sa Beatles stali takí populárni?

Toto je jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páči, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️

Aj túto inšpiráciu vám prináša Engerio, najväčšia slovenská reklamná sieť. 

Aj vaše produkty a značky budú vďaka nej odporúčať tie najznámejšie domáce médiá. #reklama

Dnes vám prezradím dokonalý návod, ako som sa stal špičkou v odbore, a ako sa ňou stanete istotne aj vy!

Budú vás volať na prednášky a rozhovory, budú vám posielať dopyty na spoluprácu, zamestnávatelia sa budú biť, nech pre nich pracujete.

Tešíte sa?

Beatles boli jednou z najznámejších, najslávnejších, najpredávanejších, naj hudobných skupín všetkých čias. „Talent od boha“, „deti šťasteny“ a, samozrejme, „Úžasná štvorka“, všelijakými superlatívmi ich pomenovávali.

Ale počuli ste aj to, čo bolo PRED tým, ako im fanúšičky hádzali podprsenky na pódium, preskakovali policajné zátarasy, odpadávali už len pri pohľade na svoje idoly?

Tam by ste už nenašli veľa úžasného, šťastného, a rozhodne nič, čo by dostali do vienka od bohatých rodičov, vplyvných známych, nebodaj od Boha.

Keď skupina začínala, hrávala, kde sa dalo. Na diskotékach, v stiesnených zafajčených kluboch, dokonca v striptízových baroch. Každé jedno vystúpenie bolo zároveň skúškou, za ktorú ešte aj dostali zaplatené.

Napríklad medzi rokmi 1960 a 1962 boli na piatich turné v nemeckom Hamburgu. Ale nie také, že “ideme na jeden koncertíček a potom trošku s chalanmi posedíme pri vínku“.

Len počas toho prvého „výletu“ v 1960 vystupovali dokopy 106 večerov, 4 až 5 hodín denne. 

Počas všetkých piatich turné to bolo 270 večerov.

A vraj, kým sa stali slávnymi a išli na svoje prvé svetové turné do Ameriky, mali za sebou viac ako 1200 vystúpení.

1200!

Toľko neodohrá väčšina skupín za celý svoj život.

Až vďaka toľkému tréningu sa dokonale zladili ako skupina, naučili sa pracovať s publikom, získali si fanúšikov či našli svojho manažéra Briana Epsteina, ktorý objavil ich talent a pomohol im k sláve.

A potom, keď vydali svoj debutový singel, Love me do, tak „jasné, že to mali ľahké, tí šťastlivci jedni“.

Tento príbeh Beatlesákov, v akých podmienkach začínali a dlhé roky fungovali, je jedno veľké posolstvo pre všetkých, ktorí by chceli byť úspešní tvorcovia, umelci, športovci, marketéri, obchodníci… hocičo iné.

Je úplne jedno, koľko máte talentu, vy na to stále musíte nahádzať hromady, hromady hodín. Tisíce.

Práve preto je dôležitá kvantita, urobiť veľa opakovaní toho istého cviku, pohybu, aktivity.

Napísať 10, 100, 1200 príspevkov, natočiť desiatky videí, nahrať stovky podcastov, hocičoho.

Chcete byť skvelí prezentátori? Fajn, 1200-krát vystúpte pred publikom.

Chcete byť skvelí obchodníci? Fajn, 1200-krát sa stretnite, obchodujte a predávajte klientom.

Skrátka, sekajte to ako Baťa cvičky. 🙂

Práve preto je tak extrémne dôležité robiť to, čo vás napĺňa, čo by ste robili aj zadarmo, aj keby si všetci naokolo vás ťukali po čele, že to nie je zdravé. „Rob, čo ťa baví“ je úplne prvé pravidlo, ktorým vôbec začína naše Desatoro tvorcovských prikázaní v komunite uKunu.

Práve preto je dôležité porovnávať sa len sám so sebou a s NIKÝM iným. Snažte sa byť každým jedným opakovaním o jedno jediné, maličké, priam neviditeľné percentíčko lepší ako naposledy.

No a nakoniec, keď toto všetko máte, tak to musíte robiť dostatočne dlho. Až kým vás už nebude možné ignorovať, nevšimnúť si, až kým nikto na svete nepožiada svoje dievča o ruku inak ako s diamantovým prsteňom.

Tak presne tak sa stanete špičkou v odbore.

Ľahké, však? 🙂

Filip

ODPORÚČAME VÁM: 

Toto bol jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páčil, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️