Nebuď otravná reklama: Buď dôvod, pre ktorý si ľudia zapnú televízor

Toto je jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páči, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️

Buď dôvod, pre ktorý si ľudia zapnú televízor.

Alebo teda skôr toto najnovšie video s marketingovými inšpiráciami.

Vo všetkom tom chaose posledných týždňov úplne zanikla správa o tom, ako veľmi narástol trh s online reklamou.

Extrémne. Takmer o tretinu. Taký nárast si štatistiky ešte nepamätajú.

To okrem iného znamená, že reklamy bolo viac. A pokiaľ sa sami seba pýtate, ako je to možné, že veď už na vás bannery vyskakujú aj z chladničky, tak sa nebojte, stále ich aj bude viac!

Kto však čítate moje príspevky veľmi dobre viete, že existuje aj iná, lepšia alternatíva.

Taká, kedy nie ste ten nenávidený podomový predavač, vyskakovací banner, preroll pred youtube videom, nevyžiadaný email, zakázaný telefonát od prieskumnej agentúry.

Kvalitný content, to je budúcnosť.

Ale je tiež dosť možné, že som len zaujatý.

Filip

Toto bol jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páčil, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️