Newsletter vždy v hlavnej pošte? Návod, ako na to 👍

Nechcete už zmeškať ďalšiu dávku inšpirácie? 

Tak sa uistite, že sa vám e-maily neschovávajú v nesprávnom priečinku.

Aj napriek tomu, že nič nepredávam a žiadne zľavové kupóniky sa v mojich e-mailoch nenachádzajú, aj tak sa už stalo, že sa e-maily zatúlali do Reklamy.

Pripravil som si pre vás návod, vďaka ktorému už nezmeškáte ani jeden e-mail. Stačí minúta vášho času a problém so zobrazovaním vyriešite raz dva.  Presuňte si prosím e-maily medzi Doručenú poštu. 😊

Akú e-mailovú službu používate?
Gmail

Niekedy sa stáva, že Gmail nesprávne posúdi e-maily, ktoré čakáte a vyhodnotí ich ako reklamu.

Skontrolujte preto, prosím, váš priečinok Reklamy.

Aby ste si zaistili obdržanie našich e-mailov, vytvorte si filter:

1. Našli ste e-mail od Filipa Kunu medzi reklamou?

2. Otvorte, prosím, tento e-mail.

3. Stlačte tlačidlo tri bodky/viac, v pravom hornom rohu, aby ste si pozreli možnosti.

4. Zvoľte filtrovať podobné správy.

Stlačte tlačidlo vytvoriť filter, aby ste otvorili nastavenia. Z nasledujúceho menu si zaškrtnite prvú, druhú a štvrtú možnosť. 

V časti „Kategorizovať ako“:

1. Stlačte „Vyberte kategóriu…“.

2. Prosím, zvoľte si možnosť Hlavné.

Zvoľte modré tlačidlo Vytvoriť filter, aby ste uložili nastavenia.

Odteraz uvidíte vždy e-maily od Filipa Kunu vo vašej hlavnej pošte.

Yahoo!

1. Našli ste e-mail od Filipa Kunu v spame?

2. Otvorte, prosím, tento e-mail.

3. Kliknite na „Nie je spam“.

Ak sa chcete uistiť, že vám e–mail v budúcnosti príde správne, vytvorte si, prosím, filter na automatické zasielanie od Filipa Kunu do Hlavnej pošty.

1. Kliknite na ikonku kolieska vpravo hore.

2. Zvoľte si „Ďalšie nastavenia“ zo zoznamu, ktorý sa vám otvoril.

3. Na ľavej strane nájdete možnosť „Filtre“.

4. Zvoľte „Pridať nové filtre“.

5. Zadajte názov filtra, napríklad Whitelist alebo Dôveryhodné kontakty.

6. Vyplňte formulár nasledovne: V kolónke Od zvoľte „začína sa textom“ a vypíšte Filip Kuna, pričom kolónky Komu, Predmet a Telo preskočte.

7. Po vyplnení zvoľte, do ktorého priečinka chcete e-maily dostávať – ideálne „Doručená pošta“ a uložte nastavenia.

8. Vráťte sa späť do vašej Doručenej pošty. Odteraz vám e-maily budú chodiť do vami zvoleného priečinka.

Azet

1. Našli ste e-mail od Filipa Kunu v spame?

2. Otvorte, prosím, tento e-mail.

3. Kliknite na „Nie je spam“.

4. Otvorte si nastavenia.

5. Zvoľte Blokované/Povolené adresy.

6. Azet by mal za vás automaticky prehodiť túto e-mailovú adresu medzi Povolené adresy.

7. Ak nie, pridajte si e-mailovú adresu kliknutím na kolónku vľavo hore – Pridať adresu

Centrum

1. Našli ste e-mail od Filipa Kunu v spame?

2. Otvorte, prosím, tento e-mail.

3. Kliknite na „Nie je spam“.

4. Ak sa chcete uistiť, že e-maily už budú chodiť správne, kliknite na Nastavenia v pravom hornom rohu.

5. Následne kliknite na možnosť „Priečinky“ a otvorte kolónku „Filtre“.

6. V príslušných kolónkach len vyplňte podmienku, aby adresa odosielateľa obsahovala filip@filipkuna.sk. Uistite sa, prosím, že ak je podmienka splnená, máte zaškrtnutú druhú možnosť – presuň správu do priečinka „Prichádzajúca“ a stlačte „Vytvoriť“.

7. Po uložení sa vám zobrazí vytvorený filter, ktorý vám bude premiestňovať správy do správneho priečinka.

Hotmail

1. Našli ste e-mail od Filipa Kunu v nevyžiadanej pošte?

2. Otvorte, prosím, tento e-mail.

3. Kliknite na „Nie je to nevyžiadaná pošta“.

4. V nasledovnom kroku, prosím, nezabudnite nechať potvrdené, že túto poštu už do nevyžiadanej pošty dostávať nechcete.

5. Ak sa chcete uistiť, že je všetko v poriadku, rozkliknite si Nastavenia v pravom hornom rohu.

6. Zvoľte možnosť v spodnej časti Zobraziť všetky nastavenia Outlooku:

7. Rozkliknite Nevyžiadanú poštu a uistite sa, že kontakt filip@filipkuna.sk je zaradený medzi dôveryhodných odosielateľov. Ak nie, kliknite na pridať a vpíšte túto e-mailovú adresu. Potvrdíte ju enterom.

Zoznam

1. Našli ste e-mail od Filipa Kunu v Nevyžiadanej pošte alebo v Reklame? Zakliknite tento e-mail „fajočkou“.

2. Kliknite na „Akcie so správou…“ a zvoľte „Presunúť do“.

3. Zvoľte priečinok Doručená pošta.