Tá najlepšia reštaurácia na Tripadvisore, ktorá nikdy neexistovala

Toto je jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páči, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️

Ak by som vám dnešný príbeh posielal zajtra, 1. apríla, tak mi možno ani neuveríte. Ale naozaj sa stal. 😊
Najprv však krátky úvod do deja: rozmýšľali ste niekedy, ako veľmi dôverujeme hodnoteniam na internete?
Užívateľské recenzie a hodnotenia získali veľkú moc.

Ak má reštaurácia menej ako 4 hviezdičky, asi nie je veľmi dobrá. Ak má film na IMDB menej ako 7,5/10, tak už mnohí ohrnú nosom. Najhoršie to majú chudáci taxikári. Ak mi pošlú niekoho, kto má hodnotenie menej ako 4,8, už sa pýtam, čo mi to za krvilačného maniaka vybrali! 😄

Ale teraz bez srandy. Na takom Uberi, keď máte hodnotenie menej ako 4,6, tak vám hrozí, že vás vyhodia.

Skrátka, veľa hviezdičiek = dobrý biznis.

Málo hviezdičiek = malý biznis.

V Británii urobil pred pár rokmi redaktor magazínu Vice skvelý experiment. Svoj rozbitý záhradný domček prerobil na fiktívnu reštauráciu – The Shed (Kôlňa).

Zo špongie, peny na holenie či farby vytvoril fake jedlá.

Fotky spokojných zákazníkov kopíroval z iných reštaurácií. Písal falošné recenzie na Tripadvisore a za pár mesiacov, bez jediného návštevníka, sa mu podarilo získať 1. miesto a stal sa najlepšou reštauráciou v celom Londýne.

Začali sa mu hrnúť ponuky na spoluprácu.

Noví zamestnanci posielali žiadosti o prijatie.

Developeri ho lákali presťahovať sa do novej luxusnej lokality.

A hlavne – volali mu ľudia z celého sveta ohľadom rezervácie.

Už nešlo všetko odmietať a tvrdiť, že sú kompletne vybookovaní.

Nuž neostalo nič iné iba reštauráciu naozaj otvoriť.

Hodnotenia sú vôbec tým najdôležitejším obsahom, ktorý pre vás zákazníci môžu vygenerovať.

Je jedno, či ste B2B alebo B2C, zbierajte ich a určite sa biznisu bude dariť lepšie. Keď to zvládnu ešte aj policajné stanice, neexistuje dôvod, prečo by ste to nemali zvládnuť aj vy! 😊

A nezabúdajte, kto má na tieto skvelé recenzie najväčší vplyv. Postarajte sa o svojich zamestnancov a oni vám to oplatia na vašich zákazníkoch.

Prajem všetko dobré.

Filip

ODPORÚČAME VÁM: 

Toto bol jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páčil, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️