Ste naštvaní, že vás kopíruje konkurencia?

Toto je jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páči, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️

Vedeli by ste si tipnúť, aké sú 3 najsledovanejšie slovenské Youtube videá?

Asi budete prekvapení, ale nie je to žiadna drsná rapová pesnička, ani nijaká virálna reklama so škrečkami podporená veľkými rozpočtami na distribúciu v médiách.

Sú to detské pesničky – Na hada, Poník a Bum Bác od Spievankova a Fíha Tralala.

3 pesničky majú spolu viac ako 490 MILIÓNOV videní. 😳

Z toho vyplýva, že každý jeden Slovák, od 0 do 100 rokov, ich videl v priemere 90x! 😊

Veľkú výhodu majú tieto pesničky v tom, že sú skvelou ukážkou vždyzeleného, tzv. evergreen contentu. Čiže to číslo len a len porastie.

Je to obsah, ktorý si dnešné deti aj o 30 rokov vypočujú tak radi, ako si my dospelí dnes zapneme Sprejera frajera a psa Bobiho.

Ale viete, že segment detských piesní bol dlho ignorovaný?

Všetko sa zmenilo až v 2013, kedy SOZA zverejnila najpredávanejších interpretov. Mocného drsného kráľa Rytmusa vtedy porazilo detské Spievankovo. Bolo to naozaj smiešne.

A to spôsobilo, že sa na scénu začali hrnúť všetci – Miro Jaroš, Smejko a Tanculienka, Paci Pac, Hanička a Murko, Dúhalka, malinyJAM… Mám pokračovať?

Nuž, kde je dopyt, tam celkom isto príde ponuka.

Ak máte dobrý produkt, rátajte s tým, že konkurencia určite príde. Svojím spôsobom je to uznanie, že to, čo robíte, robíte veľmi dobre.

Vy máte akurát tú výhodu, že máte čas pripraviť sa.

Máte čas a rozpočet vymýšľať a skúšať nové veci, byť trhovým lídrom.

Ak vás niekto iba kopíruje, ak čaká len na to, čo vy spravíte, nikdy nedostane šancu predbehnúť vás, maximálne sa dostane na vašu úroveň.

Zároveň ani nebude poznať cestu, ktorou ste prešli, čo všetko ste pri tom zažili. Všetky tie skúsenosti, na základe ktorých ste schopní robiť lepšie a efektívnejšie rozhodnutia. Odborne sa tomu hovorí „klam preživších“. Natočil som k nemu video a určite si ho pozrite, ak aj vás zaujíma, prečo sú všetci okolo vás takí úspešní, len vy nie.

Vy si akurát musíte dávať pozor, aby ste nezaspali na vavrínoch, aby ste ďalej inovovali a zlepšovali sa. Odoberanie týchto newsletterov je výborný začiatok. Akurát si ho, prosím, presuňte do Inboxu a ideálne mi na túto správu aj odpovedzte, nech vám ho váš e-mail server omylom nezaradí do spamu. 😊

Filip

ODPORÚČAME VÁM: 

Toto bol jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam.

Ak sa vám páčil, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️