Neznáme príbehy úspešných značiek

Už ste sa niekedy zamýšľali, prečo máme denne chodiť 10 000 krokov, zásnubný prsteň býva diamantový (a nie smaragdový alebo rubínový) a Santa Claus je červený?

Prečo IKEA nemá žiadne okná, ale ponúka superlacné jedlá a detský kútik zadarmo?

Prečo mala Pepsi kedysi 6. najväčšiu armádu sveta, Lidl si otvoril reštauráciu a vyprážané kura z KFC je v Japonsku tradičným štedrovečerným jedlom?

Objavte neznáme príbehy 52 úspešných značiek v tejto jedinečnej knihe!

Dozviete sa aj, že ľudia odmietali, priam neznášali, všetky vynálezy, ktoré nám dnes prídu také normálne ako dýchanie. Prvú vodičku auta pokladali za bosorku, splachovacie záchody boli pre nich maximálne nehygienické a nákupné vozíky ich urážali. A mnoho ďalšieho.

Cena knihy: 21,50 €

Sme presvedčení o tom, že úplne každého z nás niekedy ovplyvnila reklama!

Pokojne aj nevedomky. Príbehy, ktoré sme zozbierali sú dôkazom, že niektoré reklamy sa stali už zvykmi, štandardmi či normami, s ktorými žijeme, akceptujeme ich a dokonca sa nám páčia.

Reklama môže byť aj zábavná, inšpiratívna a zaujímavá. A práve takú nájdete v našej knihe.

Pútavá história

Filip dlhé roky vyhľadáva a zbiera často neznáme, no výnimočné príbehy úspešných značiek. Marketéri, ktorí jeho tvorbu sledujú na sociálnych sieťach a prostredníctvom newslettrov, už určite vedia, že v knihe ich čaká len to najlepšie.

Skvelý darček

Príbehy dopĺňajú originálne ilustrácie a kniha je krásnym tipom na darček pre každého, kto má rád skryté tajomstvá obľúbených značiek či vecí, ktoré denne využíva, sleduje, navštevuje či konzumuje.

Nielen pre marketérov

Spolu s Lenkou nazbierané príbehy obohatili o nové poznatky, pridali k nim niekoľko nepoznaných historiek a napísali knihu, ktorá však nie je určená len odborníkom z marketingu. Práve naopak.

Zabavia aj poučia

Pre čitateľov, ktorí si z deja chcú vziať aj niečo viac, je na konci každej kapitoly pripravená inšpirácia aj miesto na poznámky. Takisto tam nájdete odkaz na stránku s doplňujúcimi obrázkami, videami a ďalšími informáciami.

Cena knihy: 21,50 €

Stále váhate? Prečítajte si Bonusové príbehy a nahliadnite do obsahu knihy:

Takto sme pokrstili našu knižku ❤️

Súťaž v knihe!

Povedz mi a ja zabudnem. Ukáž mi a možno si zapamätám. Zapoj ma a ja sa naučím.

Aby všetci čitatelia a čitateľky našej knihy lepšie chápali, aké dôležité je vnášanie herných prvkov do komunikácie, čaká tam na nich malá súťaž.

To, ako vyzerá titulka tejto knihy, nie je žiadna náhoda. Každý jeden predmet, ktorý vidíte na obálke, sme tam dali preto, lebo sa týka niektorého z 52 príbehov, ktoré si tu môžete prečítať.

Prečítajte si ich, nájdite v knihe pravidlá súťaže a zapojte sa!

Vyhrať môžete polročné členstvo vo Filipovej Tvorcovskej komunite alebo v Time management kurze. Záleží, čo si vyberiete, čo sa vám bude páčiť viac.

Poďte do toho!

Cena knihy: 21,50 €

Hodnotenia knihy a vaše recenzie:

Kniha pre školy a knižnice

Ak ste pedagógom a máte záujem o knihu Neznáme príbehy úspešných značiek, alebo ste študent a chceli by ste pomôcť skvalitniť výučbu na svojej škole, prečítajte si, ako ju získať zadarmo.

Autori

Filip Kuna

Som marketér špecializujúci sa na obsahový marketing a natívnu reklamu. Každý deň sa snažím ľuďom ukázať, ako sa im vďaka tvorbe kvalitného obsahu otvoria možnosti, o akých sa im ani nesnívalo. Publikujem na všetkých populárnych sociálnych a video sieťach. Na filipkuna.sk sa môžete prihlásiť na odber môjho newslettra.

Lenka Pavlík Káčerová

Pracujem ako Marketing Communications Manager pre značku pánskej módy Alain Delon. Okrem toho sa starám o komunikáciu rodinného projektu – ubytovania Woodpark.sk. Venujem sa obsahovému marketingu, jazykovým korektúram a s Filipom dlhodobo spolupracujem na rôznych projektoch.